/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Active Virus Shield - Vista.
Fra : e.c
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 16-06-07 22:21

Det undrer mig lidt at jeg ikke kan se noget om Vista her på active virus shield hjemmesiden.
http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp?

For jeg har lige set et link til at downloade den nye udgave her.
http://www.kandu.dk/tip16195.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 22:35

Det du linker til er heller ikke AVS hjemmeside men en downloadside....

Dette er det eneste der er på deres egen hjemmeside

Support Microsoft Windows XP x64

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/more_info.adp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 22:37

Sorry...

Det tippet linker til....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 22:40

Men problemet er at det er min AVS - men der står intet om Vista.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-06-07 23:12

Vista versionen har vist været on-off på AOL`s hjemmeside, uden der har stået noget om det. Hvilken version der ligger der nu, kan jeg ikke gennemskue. Der er en længere tråd om det her http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=176061

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 16-06-07 23:13

Umiddelbart tror jeg ikke, at du skal satse på at den er Vista klar .

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 23:21

Nå ok - men den er nu hentet fra dit link stl_s.

Men den anden så bare lidt underlig ud da jeg plejede at "snakke" med AOL.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-06-07 23:27

Hvilken version har du fået ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 23:31

6.0.2 621en
Den kommer nok i første omgang ind på en XP - og så måske ind på en Vista.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-06-07 23:34

Det skulle jo være nyeste Kaspersky version, som skulle være til Vista, men ifølge tråden, måske ikke helt uden problemer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 23:38

Nej og det er vist en prøveversion i 30 dage.
Så jeg beholder den gratis udgave og lader Vista ligge og hygge i en harddiskskuffe.
I øvrigt er jeg så småt på vej til Linux ubuntu som ligger i en anden harddiskskuffe.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 16-06-07 23:49

Tak for svaret stl_s. - det vil jeg så ikke satse på.