/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
EfterlysningThisted
Fra : lwj
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 05-09-01 18:19

Jeg søger oplysninger om:

Christen Pedersen født 21 september 1825 Sennels sogn, smed i Faartoft i Thisted sogn, gift 26 december 1852 med Kirsten Jørgensdatter født 29 maj 1824 Vestervig sogn.
De fik 1 barn:

Ane Cathrine Marie Christensen født 1853 i Faartoft ved Thisted, gift 1887 i Aalborg med Andreas Severin Sørensen.

Hvor blev familien af?

Jeg har søgt i nabosognene efter flere børn, samt konfirmation, med negativt resultat.

Er der nogen der har en ide om hvordan man kommer videre?

Med venlig hilsen.
Lise.
webmaster@lwj.subnet.dk

Accepteret svar
Fra : AnnaS

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-01 18:47

Jeg vil foreslå dig at gå ind på http://www.thisted-bibliotek.dk/th_link.htm#lokhist - her kan du finde links til Thisted lokalhistoriske arkiv, genealogi-side, kirkelige protokoller etc.
Jeg tror, det er måden at komme videre :)

Kommentar
Fra : lwj

Dato : 05-09-01 20:04

Hej AnnaS!
Tak for svaret. Desværre er der på linket andre døde links, men de bliver vel rettet efterhånden. Jeg gemmer i alle tilfælde adressen.

Lise.