/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Strikning udføres
Fra : marianne16
Vist : 809 gange
20 point
Dato : 16-06-07 18:54

Hejsa!
Er der ikke nogen, som mangler een, som vil strikke for sig? Jeg har tidligere strikket meget for andre, og søger nu derfor nogle, som ønsker at få strikket noget.
Du skal bare selv finde en opskrift og betale for garn og opskrift, så strikker jeg gerne for dig.

Hilsen Marianne

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 16-06-07 18:57

Gratis???

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 16-06-07 19:19

ja, gratis????

Kommentar
Fra : marianne16

Dato : 16-06-07 20:44

Ja, men garn og opskrift skal du selv sørge for samt evt porto.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-06-07 21:25

Jeg vil gerne have en islænder, kan du klare det hvis jeg finder en opskrift og køber garn.
Alimak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-06-07 22:24

Marianne, så er www.rokken.dk liige noget for dig.

Dér strikker de bl.a. til varmestuer landet over plus deres eget strikketøj o.m.a.

Prøv at kikke derind - slaraffenland for os hånd'værkere'

Hanne

Kommentar
Fra : marianne16

Dato : 17-06-07 11:54

Jamen det kan jeg sagtens klare. Jeg er lidt ny herinde, så ved ikke lige, hvordan det fungerer, men du kan evt. få min mail adr. så kan vi skrive sammen om det.

..og tak for rådet med rokken. Der vil jeg da lige kigge ind omkring. Tusinde tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 17:05

hej marianne16
det må jeg sige det var da noget af et tilbud. jeg kan godt selv strikke men er ikke god pga at jeg ikke har tålmodigheden til det... kan du strikke alt?? og hækler du eventuelt??

tager hatten af for dit hjælp andre projekt og håber du tjener en skilling alligevel!!

hilsen Jeanette

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 20 point
Dato : 29-07-07 19:12

Et super godt initiativ!

Kommentar
Fra : marianne16

Dato : 04-08-07 18:45

Tak for Jeres ros. Jeg kan desværre ikke selv bruger alt det jeg strikker/hækler, så derfor vil jeg bare gerne kunne hjælpe og glæde andre.
Jeg synes ikke, man altid behøver at få noget for at gøre noget for andre. Men er jo altid glad, hvis det bliver påskønnet på den ene eller den anden måde.

..og ja jeg både strikker og hækler, så sig bare til.

Godkendelse af svar
Fra : marianne16

Dato : 04-08-07 18:49

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-08-07 23:26

Velbekomme, marianne16.

God strikkelyst!