/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 virker ikke mere
Fra : Flemming17
Vist : 534 gange
300 point
Dato : 16-06-07 17:54

Min explorer er "stået af"
Kan ikke længere komme på internettet med IE7 og må ty til MSN.
Såvidt jeg kan se er det noget med en krypteringsnøgle, der er ændret???
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-07 17:56

kunne lyde som om det er din firewall der blokerer efter tirsdagens opdateringer - har du checket det ???

hvilken firewall bruger du ???

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 16-06-07 18:09

Jeg bruger Comodo firewall - det er ikke den - har prøvet at slå den fra

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 160 point
Dato : 16-06-07 18:21

hmm du kan jo nemt afinstallere ie7 under tilføj/fjern programmer og geninstallere den igen

Godkendelse af svar
Fra : Flemming17

Dato : 16-06-07 18:48

Tak for svaret miritdk.
Det er netop, hvad jeg lige har gjort; men tak alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-07 20:03

hvis du har fjernet ie7 så vent en dag eller to før du downloader den igen - det måtte jeg

husk at diskoprydde og køre fragmentering - og sårn LOL