/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Motor statore fra IBM Emhætte
Fra : MonieJacobsen
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 16-06-07 09:14

Hej
Ønsker Motor statore fra IBM Emhætte
Er der nogen der har nogle store indvendig 12 Nut Stator liggenden og som vil af med dem?
Har fået oplysning om, at IBM Emhætter skulle indholde en sådan stor stator,
har har du en sådan liggende eller hved hvor jeg kan købe en.
Gerne Web-link.

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-06-07 14:35

Er bange for du ikke får svar.
Der er noget helt galt, IBM og emhætte. IBM, laver Computere og relaterede comp. ting.
Stator ? Ja, der er stator i en emhættemotor, men der findes utallige emhætte motorer..
Ville det ikke være nemmere at fortælle hvad og hvor til de skal bruges, og hvorfor en gl. ?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 16-06-07 14:51

Hej
Skal lave en motor til en helekopter

Se Web-link:
http://www.rc-unionen.dk/nytforum/topic.asp?TOPIC_ID=12067

Er der nogle der ved hvor man kan skaffe/købe en stor invendig stator,
måske findes den i en bestet type emhette. I såfald hvilken type?

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 19-06-07 03:24

Hej Monie

Din motor har intet med en em-hætte at gøre, men derimod pillet ud af et standart 3½" diskettedrev af ældre dato.

Det skriver Mau i dit link d. 22/12/005 8:25:02

Hilsen
LarsJylland

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 19-06-07 06:28

Hej LarsJylland
Tak skal du havde for oplysningen.
Det rigtig navn på emhætten skulle være EBM emhætte, det har jeg fået oplyst fra Langelands elektro.

3½" diskettedrev af ældre dato, det må jeg kigge efter. Dem jeg har skildt af, var Ø46.40mm,
men det var heller ikke særlige gamel ca. 3År. Og den stator jeg ønsker skal være størrer end
Ø60mm - Ø80mm.
Hvor mange år tilbage skal jeg gå efter 3½" diskettedrev.

Med venlig hilsen
Monie