/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Omreg. hvilket motorkontor?
Fra : nebis
Vist : 8104 gange
195 point
Dato : 15-06-07 23:30

Hej Alle,

Hvis jeg skal omregistrere en bil, skal jeg så gå til det motorkontor, der hører under min egen politikreds, eller kan det bare være et hvilket som helst motorkontor?

Håber I kan svare,

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 205 point
Dato : 15-06-07 23:46

Du kan omregistrere på et hvilket som helst motorkontor, du skal bare have de relevante papirer med.

Citat
Ved omregistrering skal bilens registreringsattest samt et forsikringsbevis fra det selskab, hvor bilen skal ansvarsforsikres, medbringes på Motorkontoret. Her underskriver køber en omregistreringsblanket og afleverer forsikringsbevis samt registreringsattest, og på grundlag af disse udfærdiges en ny registreringsattest.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-06-07 07:36

Hvis ikke du allerede har en blanket der hedder: Anmeldese til syn og/eller Registrering af motorkøretøjer m.v. Får du den på motorkontoret, - har du den gamle registreringsattest med kan du udfylde den på motorkontoret. Derforuden skal du fra dit forsikringsselskab have et forsikringsbevis, og det hele afleveres på motorkontoret, og så koster det vistnok så vidt jeg husker 400,00 kr. + hvis ikke du har plader, så skal du også betale for nye af disse.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-06-07 09:27

Jeg har lige være ti kontakt med et motorkontor, de sagde jeg bare kunne gå ned hvor det passede mig.

Godkendelse af svar
Fra : nebis

Dato : 16-06-07 12:16

Tak til jer alle tre for jeres svar.

Så vil jeg nemlig smutte ned på det motorkontor, der ligger tættest på mit arbejde.

God weekend :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-07 12:20

God ide

Held og lykke med dit nye køretøj.

Tjek lige åbningstiderne på motorkontoret.