/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
Gratis SQL server
Fra : icebobo
Vist : 397 gange
500 point
Dato : 15-06-07 20:48

Hej

Er der nogle der kender et sted hvor de tilbyder gratis SQL server ?
Problemet er at jeg skal teste et program som kræver en SQL server og jeg har godt nok et webhotel med tilknyttet SQL server men den kører kun som localhost og jeg kan derfor ikke få lov til at connecte ude fra.
Den behøver ikke nødvendigvis at være helt gratis men det skal være billigt så.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-06-07 21:26

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=free++sql+server&spell=1
http://www.google.dk/search?hl=da&q=webhotel+sql+server&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Ellers kommer det lidt an´på hvad du vil teste
Er det på din egen PC, skal du sikkert have det stillet op.

Er det på et Webhotel, er det sat op og klar til brug,
dog skal du først oprette din database.

Men prøv F.eks www.frap.dk
Mener også jeg har lagt et TIP, med 10 GB fri plads,
http://disken.my10gb.com/
meget nemt at bruge, har stort set det hele, kræver en guyldig e´mail
så du kan få tilsendt din hjemmeside..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-06-07 21:27

Klik på LINKET___

an se frap ikke er der mere ___???

Kommentar
Fra : icebobo

Dato : 16-06-07 16:03

De 2 første link kan jeg ikke rigtigt bruge da jeg godt selv kan finde ud af at søge på google og det er free software den finder og ikke free hostet :D

Frap virker ikke.

og kan ikke se 10gb udbyder SQL men extern adgang ud over vis phpmyadmin.

Annuller spørgsmålet
Fra : icebobo

Dato : 18-06-07 02:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål