/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Stofskiftekuren modul2
Fra : jeb3
Vist : 5928 gange
100 point
Dato : 15-06-07 11:43

Jeg har lige hørt om at der er en modul 2 til stofskiftekuren.

En man kan følge i længere tid.

Er der nogen der kender den?

OG JO JEG KENDER ALLE BEMÆRKNINGERNE OM AT DET IKKE ER DEN RIGTIGE UDVEJ, SÅ KAN VI IKKE GLEMME DEM DENNE GANG?

Mit stofskifte er målt hos lægen. Det ER for lavt.
Han vil give mig piller, men jeg har det træls med kemi i min krop, så ville gerne prøve noget alternativt først.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 15-06-07 11:45

Dette modul består af 3 gange 5 dages diæt - afbrudt af 7 dages hvilepauser, hvor man skal spise alm. fedtfattig mad.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 15-06-07 11:46
Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-07 12:00

Citat
Mit stofskifte er målt hos lægen. Det ER for lavt.
Han vil give mig piller, men jeg har det træls med kemi i min krop

Jamen uanset du kan lide det eller ej, så ER der ingen diæt/kur der kan ændre et for lavt stofskifte.

For lavt stofskifte er en (afvigende fra "normalen") tilstand i kroppens funktion, der ikke har en disse at gøre med hvad du putter i munden og hvor ofte og i hvilke mængder.

hvad du putter i munden og hvor ofte og i hvilke mængder, har derimod noget med din kalorieforbrænding at gøre....og det er noget ganske andet.

Og lægens anvisning om piller lyder rigtig, og er på sigt garanteret ikke så skadeligt for din krop, som at eksperimentere med diverse udokumenterede fupkure, der meget ofte er direkte skadelige at følge.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 15-06-07 12:19

her noget du måske kan bruge

http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?pageid=12851

Du kan tage det homøopatiske middel Hothyrosin comp. fra Holistica som regulerer skjoldbruskkirtlens funktioner og afhjælper nogle af de symptomer, som lavt stofskifte giver i form af træthed, vægtøgning m.v. Tag 20 dråber Hothyrosin comp. 4 x dagligt i en mundfuld vand eller direkte under tungen. Det skal gøres 1/2 t. før eller efter indtagelsen af mad og drikke.
Suppler med Kelpasan, der er naturligt jod. Her er langsom optrapning meget vigtig, så du starter med 1 tablet de første 3 dage til morgenmaden, derefter trapper du op til 2 tabletter ved morgenmaden i 3 dage og fortsætter således til du når 4 tabletter ialt til morgenmaden. Kelpasan hjælper også til vægttab, hvis den tages regelmæssigt.
Tag ligeledes en god kvalitets-vitaminpille som Omnimin 2 stk. morgen og aften i 3 måneder og nedtrap derefter til 1 stk. morgen og aften.
Fedtsyrer er faktisk utrolig vigtige for stofskiftet og for at kroppens forbrænding kan forløbe optimalt. Tag derfor 1 spsk. Udo's Choise om morgenen. Så får du et godt tilskud af de sunde fedtsyrer.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 15-06-07 13:51

Problemet med medicin er at jeg i mange år har fået rigelig medicin. i perioder op til 19 piller om dagen, udover vitaminer. Synes jeg har fået nok. Så ville prøve et par måneder max, og lykkes det ikke at få vægten nedad, vil jeg naturligvis tage de piller. Hellere det end at tage mere på ;-(

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 15-06-07 15:24

ved ikke om du har kendskab til homøopatisk medicin, men det er rene naturprodukter. indtager aldrig alm medicin, da det efter min mening kun er når det virkelig er livstruende det er nødvendigt.
min veninde har samme problem som dig, hun har selv haft stor succes med ovenstående.
hvad end du vælger at gøre så held og lykke