/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brev fra kongehuset
Fra : Mut707
Vist : 1438 gange
200 point
Dato : 14-06-07 20:44

Hej folkens.

Ved ikke hvor jeg skulle poste dette indlæg. Men ved at der er så mange hjælpsomme brugere i dette fora. Så prøver her.

Der er vel ikke nogen, som har en skitse eller noget lignende til hvordan et brev fra kongehuset ser ud?

skal lave en opgave - og hvis jeg kunne lave noget der ligner ville det være prikken over i'et og til en 13'er hehe..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-06-07 22:02

Et brev fra kongehuset ser ud ligesom alle andre breve bortset fra at der står en anden tekst i brevhovedet, ellers er det jo afhængigt af indhold og budskab

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-06-07 00:20

prøv at gå ind på dette link, der kan du få mange gode ideer

www.kongehuset.dk

held og lykke fra Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-06-07 05:25

SKriv et brev til kongehuset. Når de svarer dig, så ved du alt om hvordan deres brev ser ud