/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
harry potter,nimbus 2000
Fra : soetter
Vist : 293 gange
50 point
Dato : 22-01-03 15:42

hej, harry potter hemmelidhedernes kammer
jeg har læst på flere "snyde sider" at harry kan flyve over skolen, det kan jeg ikke finde ud af.
Jeg har købt kosten ikke fået den.
håber på svar

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 18:42

Jeg skal ud og spise nu, så hvis du vil kan du selv kigge her: http://www.google.com/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=nimbus+school+fly+cheat&btnG=Google-s%F8gning&lr= ellers kigger jeg senere

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 20:50

soetter
1) Har du selv fundet det
2) Er det til pc, psx, xbox eller ????

Kommentar
Fra : soetter

Dato : 22-01-03 23:42

hej Uffe 29
al det jeg kan finde er at man kan få kosten jeg har købt den det kan være at forskellen er der, for jeg kan ikke bruge den

Kommentar
Fra : soetter

Dato : 22-01-03 23:43

det er til pc

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-03 01:00

Det kan ikke være anderledes, jeg har været inde ca. 10 steder, og alle steder står der at man skal "vinde" den !!

On the second day of school it tells you to go to the Quidditch practice, so go there. Now. Complete the training and get a B or higher, and the captain guy gives you a free Nimbus 2000 flying broomstick! You can fly anywhere around the school, only in day-light. You can't land anywhere except where you took off from. (Note: You can't fly in the school!)