/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista+digitalt videokamara
Fra : Nick10
Vist : 577 gange
35 point
Dato : 14-06-07 19:10

Har lige købt ny pc med vista:/
Jeg ville prøve at ligge nogle Videoer ind, da jeg finder ud af at
vista ikke vil accepterer min driver til mit digitale videokamera.
Jeg har prøvet at ligge driverne ind manuelt men den vil ikke godkende det
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-06-07 19:47

Gå på nettet og se om der muligvis er en opdatering eller en ny driver som kan kører i vista

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-07 19:53

Ja for ikke alt er jo opdraderet til Vista endnu, desværre

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 14-06-07 20:21

den er ikke blevet opdateret endnu. skal jeg så bare vente?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-06-07 20:23

du skal ind på frebrikantens hjemmeside

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 14-06-07 22:09

jeg har været der inde og der skriver de bare at den driver ikke kan med vista;(

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-06-07 01:03

Nej så kan den ikke med vista.
Eten køber du nyt kamera med driver til vista, eller også skipper du vista og bruger et styresystem, som virker.
Der er i praksis så meget bævl med vista, så man bør holde sig fra det.

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 15-06-07 09:32

Det er jeg helt enig i. man skal nok vente ½ års tid med at købe vista.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-06-07 18:38

Tja sådan er det, men hvis ikke der er nogen der springer på den nye Vista ville den jo aldrig udkomme så sad vi jo stadig ved Win 3.11 Så jeg er tilhænger af det nye og har selv Vista på en seperat partition og lever med de mangler der er indtil de bliver udbedret.

Accepteret svar
Fra : Jonassen

Modtaget 35 point
Dato : 16-06-07 01:46

Kan programmet ikke køres i en xp-kompatibelt-mode? Jeg mener at det er muligt at køre programmer som "xp med SP2" i Vista.

Lige som der i xp findes 95/98 emulsion.

Godkendelse af svar
Fra : Nick10

Dato : 28-07-07 14:52

Tak for svaret Jonassen.