/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield 1942 grafik problemer?
Fra : Steffansteffan
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 22-01-03 15:16

I Battlefield 1942 hakker det mega meget jeg kan slet ikke spille det. Hvad kan der være galt?

Har de nyeste drivere & DirectX.

Min com:

AMD Athlon 1000 MHz
512 Ram
GeForce4 Ti4200 128 DDr Ram

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 22-01-03 19:51

Har i slet ikke nogle bud

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-01-03 20:21

jeg tror du har for mange programmer indstalleret,men
system i kontrol panel-avanceret-ydeevne prøv dig frem
test
skriv i et kør vindue:dfrg.msc
tjæk om nogle xp og eller der vor spillet ligger trænger til en defrakmentering,
ved at trykke på knappen ANALYSER

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-01-03 19:38

skriv i et kør vindue:msconfig -vælg fanen TJENESTER afslut så mange som muligt,
husk at sætte dem til efter denne prøve(pas lidt på,men prøv)
skal genstarte før det virker.
efter genstart tryk ctrl+alt+delete
vælg fanen YDEEVNE.her kan du se hvor meget systemmet yder nu cpu,sidefilforbrug.
neders til højre er der en række ikoner,nogle er aktive og bruger derfor resousser,luk
dem ved at højre klik,luk,hvis de ikke vil så vælg den anden(ikke YDEEVNE men)fane
PROGRAMMER,klik på det der kører-vælg AFSLUT JOB,det kan godt være lidt emsy,men
for det lukket.
test det krævene spil,hvad resousser angår.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 26-01-03 11:41

Det have jeg prøvet inde jeg stille dette Spørgsmål. Men jeg kan godt spille spillet i multiplayer versionen helt uden problemmet der kan jeg spille med opløsning of grafik helt i top, det kan jeg ikke i single player mod.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-03 15:18

ok
glem det med tjenester,fjern baggrundsbillede,og alt andet (programmer)+
start-kontrol panel-skærm-indstillinger-avanceret-geforce-ydeevne-aggresiv
(dette giver 300-400 mere point i 3dmark på min)ide opret en ny bruger
i xp med speicele indstilliger for spil.(bebeholder geforce indstilliger ,xp effekter,baggrundsbillide - for hver bruger)
kigger efter et svar på det andet(hvis jeg kan),lyder lidt mærkeligt,
måske fejl i spillet,har du set efter opdate på spillets hjemmeside,
indstalleret det igen.!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-01-03 15:47

måske er grafik indstilligerne,software,3d,opengl anderledes i multi/singel

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 26-01-03 16:22

det hjælp lidt, nu kan jeg godt gå rundt i spillet, men i skyde sektioner hakker det meget
og jeg har prøvet at installere det igen.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-01-03 16:34

surt !
påstand:
på min (med nu 7500 i 3dmark)hakker spil ved for meget grafik
så når du spiller på net er det deres og ikke din der reder-grafikken
så derfor hakker den ikke der.
denne teori kan efterprøves ved :
skriv i et kør vindue:perfmon.msc
spil spillet i multi og singel og se bagefter hvor mange systemresousser din pc bruger.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 26-01-03 17:02

Her er kan du se hvor meget min pc bruger:

Single player:
http://www.crazy-cars.dk/Kandu/single.jpg

Multiplayer:
http://www.crazy-cars.dk/Kandu/multi.jpg

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-01-03 17:26

ja ok det ser ens ud næsten...
spiller du singel i max opløsning,som du gør i multi.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 26-01-03 17:34

nej jeg har prøvet med at spille med den mindste opløsning og LOW grafik.

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 18:31

Der var ingen som ville besvare dette. så du for den XOU, men så skylder du mig også en tjenste

/Steffan

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-01-03 18:58

ok jeg skylder hvis en del - mm men det var dårligt af dem der bedømte dit tip kun at give så lidt,

måske fordi de ikke viste hvad de bedømte.bind for øjenene "ja det kan jeg godt SE".

siger stædig til hvis jeg finder noget.