/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er de radikale klamme?
Fra : 3773
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 14-06-07 16:25

http://www.bt.dk/article/20070613/POLITIK/706130304/1056

Du godeste hvor nogle politikere vi vælger

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-07 16:42

Jeg har da længe vidst at de radikale er radigale.

Tænk at Bondam han finder det ok, vi skal betale hans make up?! ....Betaler vi mon også hans lokumspapir?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 16:47

Han er jo pot og pande med Ritt, jo.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-06-07 16:48

Er det hende han køber make up til?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 16:50

Næh åbenbart til sig selv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-06-07 16:54

Kan se dem for mig, hjemme hos Ritt!

Bondam: "Åhhh pis jeg mangler lokumspapir, men har overskredet budgettet".
Ritt: "Ski med det Klaus, det køber jeg til dig - hvis du til gengæld køber make up til mig i næste måned"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-06-07 16:55

Eller omvendt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-07 17:01

Gad vide hvad, der gemmer sig bag "sminken" LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-06-07 17:04

Men der er nu flere gale på Tinge.

Se bare enhedslisten. vordan i alverden kan man få sig selv til at støtte en bevægelse som FARC?!

Det er fandme ikke underligt, at de kalder sig liste Ø... Både hos partiet og i matematikkens verden betegner Ø den tomme mængde!

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-06-07 17:11

Muligvis er de radikale klamme men hvad kalder man det så når man ikke kan adskille politik fra sladder !

Klaus Bondam skal følge de retningslinjer der nu engang er udstukket for Borgmestre i København og ellers stå til regnskab overfor vælgerne ved næste valg. Det kaldes demokrati.

I modsætning til at oprette vilkårlige pøbeldomstole basseret på sladderblade.

En sådan adfærd fortæller dybest set mest om de personer der bruger en sådanne adfærd.

Jeg kan ikke lide Klaus Bondam men hvorfor skal sagligheden være det første offer ?

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 14-06-07 17:30

Der er ikke nogen partier der går fri hvis man tillader at generalisere enkelte prominente medlemmers forbrydelser, fejlskøn og dårlige kakaktertræk til at gælde hele partiet.

Jeg synes bestemt ikke Bondams anvendelse af sin repræsentationskonto tjener De Radikale til ære, men lad det dog gå ud over ham i stedet for partiet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 18:04

I har ikke så lidt ret allesammen. Fæhoveder kan vi finde indenfor stort set alle partier.

Husker liiiige:

Et fadæser af Ritt, lidt hotel-noget. Og lidt kludren med hvad vi måtte og burde som kommisær.

Brixtofte der havde lidt problemer med hvor højt der var til loftet og igen hvad "vi" måtte og burde.

Og ellers har vi været underholdt med "holden fest" på "firmaets regning, fodbold-ture, begærlige socialister der kræver, alle mulige former for ulækker taburet-kløe hvor TV-kendisser trylles frem uanset om de kan bruges til noget eller ej (Bergstein var slem).Druk og vellevned. Senest også en nylig hilsen i Grøften til en afdød tysk politiker omend den åbenbart slet ikke holder vand. Sidst men ikke mindst er nepotisme også noget vi skal underholdes med.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 18:08

Vi retter lige overskriften!

Den burde have heddet: Er DEN radikale klam?

Et der er et par erklærede Radikale den er brand-skudt i låget skal naturligvis ikke ligge dem alle til last. Det er nok fordi, man fra den side er vandt til ensidige generaliseringer. Altså hvis ikke man synes de har ret er man automatisk Nynazist eller i bedste fald pianist.

Sorry guy's. Forkert overskrift.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 18:35

Tak for svaret creamygirl. Burde egentlig have annulleret spørgsmålet pga forkert overskrift. Men synes ikke poængerne skal spildes, så Creamy får dem lige!

Til i andre: Det er naivt at tro vælgerne straffer ordentligt igennem. Se bare Ritt, Brixtofte, Mimi og hvem der ellers har kvajet sig gevaldigt. De bliver sgu stemt ind igen og igen. Folk elsker at have noget at hade.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-06-07 18:48

Tak for point!

I dag er vi alle så indsmurt i ækel korrekthed, at ingen tør tale åbent om menneskelige dumheder. Som f.eks at vore politikere køber make up og putter denne post på budgettet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 18:54

Næhhh, men det var selvfølgelig lidt dumt af mig at knalde alle over en kam, omend jeg idet mindste "kender" et par ualmindeligt tåbelige radikale. Bondam kan vi så sige er den ene af dem!

Kommentar
Fra : 3773