/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Problemer med lydkort?
Fra : Iselou
Vist : 378 gange
49 point
Dato : 14-06-07 15:29

Jeg har installeret 3D MP3 Recorder for at optage lyd direkte fra nettet men det ser ud til at jeg ikke at sat mit lydkort op til det. Den viser ikke de funktioner jeg skal bruge til at optage. Jeg kan ikke rigtig beskrive i flere detaljer da jeg ikke rigtig ved hvad det er der er galt .. Jeg har vista og har været inde og kigge under lydenheder og hvad det nu altsammen hedder .. Kan ikke se hvad jeg skal gøre :( I 3D MP3 Recorder skulle der gerne være nogle forskellige audio der hedder:
- CD audio
- Sum
- Phone line
- Aux
- TV tuner
- Mic volume
- Line in

men på min står der kun 1 som hedder "overordne"

Nogle bud på hvad der er galt og gerne også hvad der kan gøres ved det :)

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-07 15:51

det er efterhånden en rigtig god ide at oplyse styresystem ved spørgsmål - fordi :

Citat
Win95,Win98,WinME,WinNT 4.x,WinXP,Windows2000

vista understøtter den ikke (som så forbistret mange andre programmer)

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 14-06-07 18:08

Okay .. Nej det kan jeg se, men så har jeg et program som gør det samme men som understøtter vista =)

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 15-06-07 10:50

Har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt om længe fundet det minimale problem .. :D