/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Email
Fra : Peter1056
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 14-06-07 12:39

Når man modtager post outlook ligger det selvfølgelig i indbakken, men hvis man vil finde et brev via stifinder hvor ligger det så? Min pc gik ned men det lykkedes mig at kopier alt undtagen windows bibloteket så jeg havde håbet at kunne finde mit post der da jeg selvfølgelig ikke havde taget backup

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-06-07 12:52

Du kan ikek finde en enkelt medelelse via stifinder, alle dine postemner ligger i en fil der hedder pst til efternavn, typisk outlook.pst, filen skal importeres i Outlook

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 14-06-07 12:58

Ja det har du ret i at den hedder, men det er når man her taget backup at den bliver gemt som backup.pst eller backup-outlook.pst men outlook har jo alle ens mail liggende inden at man tager backup men hvor

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-06-07 13:04

Filen ligger der under alle omstændigheder, så søg din maskine igennem efter *.pst

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 14-06-07 13:11

har søgt. der ligger kun dem som jeg selv har gemt tidligere

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-06-07 14:26

Hej Peter

Benytter du Outlook eller Outlook Express, så vidt jeg husker har de forskellig extension/opbygning, og evt. hvilken version benytter du.

PS: Du kan ikke finde de enkelte breve umiddelbart, da de er samlet i en stor fil.

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 14-06-07 14:51

outlook
c:\Documents and Settings\Navn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Her ligger archive.pst og outlook.pst den første er til sendte og slettede mails og den anden er til kalender, indbakke mm. De ligger bare som skjulte filer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-07 15:17

Citat
De ligger bare som skjulte filer

så gå i kontrolpanel - mappeindstillinger - vis - hak i vis skjulte filer og mapper

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 14-06-07 18:41

Tak Tak det ved jeg godt, men jeg kunne bare ikke finde hvor de lå fordi at de lå som skjulte