/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Aktiviteter
Fra : MSS
Vist : 1198 gange
200 point
Dato : 14-06-07 10:16

Hej

Vi vil gerne ud og opleve "noget" på lørdag/søndag - og ønsker gode forslag til indendørs aktiviteter i Midtjylland. (Har været i Randers Regnskov)

mvh
MSS

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 200 point
Dato : 14-06-07 11:18

I Midtjylland er der masser af muligheder for indendørs-aktiviteter.
Nu skriver du ikke noget om jeres alder eller specielle interesser?

Men jeg kan da så ganske kort nævne vore mange Museer. Der er virkeligt mange af slagsen spredt ud over hele området.

I Herning er der et specielt Foto-museum der er et besøg værd.

I Silkeborg kan I besøge Aqua der på smukkeste vis beskriver livet i de jydske søer og Åer.

På Mors er der jo også en Blomsterpark med masser af oplevelser såvel inden som udendørs, ikke KUN blomster men også sommerfugle og legeland.

Husk lige at ordet Museum ikke bare er lig med kedelige hylder og skabe!! De fleste museer er idag langt sjovere og bedre/levende end de var for bare 10 år siden.

Hav en god weekend.

Kommentar
Fra : MSS

Dato : 14-06-07 11:19

Hej Arne

Nej, det har du ret i - vi har en dreng på 5 år, som også skal "tilgodeses"

mvh
MSS

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-07 11:22

OK Men han vil helt sikkert syntes at Aqua i Silkeborg er rigtigt sjovt. Han kan FØLE på en fisk o.s.v.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-07 11:25

Og hvis vejret er godt kan I også nyde naturen rundt omkring. Masser af forårsskov, mose og søer.

Kommentar
Fra : leopard

Dato : 14-06-07 11:40

Der er el-museet ved Tange Sø http://elmuseet.dk/index.html

Det syntes jeg var sjovt da jeg var barn

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 18-06-07 08:48

Tak for svaret arne.jakobsen.
mvh
MSS