/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Omformere?
Fra : Dj_Kaffe
Vist : 448 gange
40 point
Dato : 13-06-07 21:26

Hey alle sammen...

Nogen der ved om der muligvis findes en omformer fra nokia (de gamle) ladere til sony ericsson?
Altså en omformer der gør det muligt at bruge nokia laderen til at lade min sony ericsson k800i...

Og hvis den findes, så ville jeg også gerne vide hvor man kan købe den?

På forhånd tak..

Mvh Daniel Klinge

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-07 21:29

Tror ikke det findes, det ville koste for meget.

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 13-06-07 21:31

mener jeg har set en... det bare sådan et lille kabel man sætter på nokia laderen..

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-07 21:32

det kan du ikke finde....

jeg har søgt efter universal ladere, og de er til at finde, men de fleste er til USB , men har også se dem til 220v

men kig hos www.mytrendyphone.dk eller www.cellshoppen.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-07 21:33

tror den du har set er fra gamme nokia til ny nokia

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-07 21:35

Sonofon butikkerne har dog en mærkelig samling af
ladeledninger, så måske.

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 13-06-07 21:37

det er ikke fra de gamle til de nye nokia telefoner, for sådan nogen adaptere har jeg i forvejen.. (:
men ja den har jeg set minder lidt om sådan en, men den jeg har set er fra nokia til siemens, derfor jeg spekulerede på om der måske også findes en sådan en til sony ericsson...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-06-07 22:03
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-06-07 22:13

Den kan også købes i sverige...
http://www.expansys.se/p.aspx?i=113039

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-06-07 22:15

Og selvfølgelig også i DANMARK
http://www.expansys.dk/p.aspx?i=113039

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-07 22:28

close but no cigar ... det er til den gamle SE udgave den nye har et mindre stik og 2 pinde der er længere.. og sidder i hver side af stikket ..

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-06-07 22:39

Jamen - så ville jeg da i dit sted kontakte www.expansys.dk på mailadressen

dk-info @ expansys.com (fjern mellemrummene på hver side af @)

Og spørg efter det du søger....der er tilsyneladende meget af den slags, men det er jo ikke sikkert den endnu er lavet til dit "setup"

.... eller også ville jeg blot anskaffe en ekstra oplader ....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-06-07 06:06

Hvorfor alt det besvær? Du kan da bare bruge den lader fra Sony der følger med din nye mobil k800i. Så enkelt er det.

hawaii7

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 14-06-07 13:40

alt det besvær fordi, de fleste af mine kamerater har en nokia lader, og det er nemmere bare altid at have den lille omformer i lomen end at rende rundt med hele laderen (: er meget spontan så sover tit andre steder uden det er planlagt og har derfor ikke altid min lader med...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-06-07 16:20

Køb en Nokia telefon istedet

Jeg kan ikke se der findes andre konverteringsstik end det som jeg fandt til dig ....