/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cowboyderinde Party
Fra : dordi
Vist : 640 gange
110 point
Dato : 13-06-07 19:37

Jeg skal snat til cowboyder fest, og er selv en cowboyderinde, men hvad dælen er lige den fedest udklædning for ikke at ligne alle de andre tøzer der kommer i en cowboy nederdel, som jo er højeste mode lige nu, og aller har sådan en!!!, og en cowboyhat....

Et par stik ord eller 2, og så køre hjernen på fuld whiskey-tryk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-07 19:43

Hva` mæ´ squaw-look

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-07 19:44

Rottehaler og hele dynen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 13-06-07 19:45

Eller sådan en rigtig "dame", sådan er der garanteret ikke andre til festen der ser ud

http://images.charlievegas.co.uk/1762.jpg

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-07 19:46

...eller "horehus-looket"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-07 19:47

Hiiiihaaaaaeee

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-07 20:04

Hvis du bruger den der charlievegas ting - så husk et par gummistøvler.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-07 20:22

tænk på det lille hus på prærien o.lign og klæd dig som for eks moderen i familie eller lign - kjole - støvler og forklæde og kyse - sådan var det jo faktisk

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-06-07 20:28

en ægte cowboy-pige går da i cowboybukser. og så bør du vel også medbringe en seksløber

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-06-07 20:56

Stramme cowboybukser.

Et 'forklæde' i skind bundet om livet og omkring benene (et par snore hvert sted). Ternet bomuldsskjorte, lille bomuldstørklæde om halsen, støvler med sporer, hat - og selvfølgelig skal du da have seksløberen i dit revolverbælte! og evt. en lasso sat fast i dit læderbælte med stort og prangende metalspænde.

Forklædet kan du lave af imiteret ruskind. Den ternede skjorte fåes sikkert i en genbrugs.

Hanne

Kommentar
Fra : leopard

Dato : 14-06-07 14:54

Du kan være en af dem, der tit er i westerns, der sælger et eller andet fup-vidundermiddel. Sådan lidt velklædt men alligevel nusset og så med små flasker med et eller andet underligt i.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 15:11

Det kommer lidt an på om du vil være Q eller M ?!?!?!?!?!?

Q: Squaw, fin dame, letlevende dame eller Calamity Jane.

M: Cowboy, Sherif, Pelsjæger, Indianerkriger, kortsvindler, medicinmand, kvaksalver mv

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 14-06-07 18:12

Der er masser af inspiration at hente på imdb.com, den store filmdatabase. Tag katherine hepburn og westerns, butch cassidy and the sundance kid, eller blot westerns - der er en hel del billeder til hver film.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-07 18:20

Fjerner lige vingen. Vi giver bunkevis af forslag, men nul respons fra spørger

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 14-06-07 19:04

3773...

Jow jow, jeg læser og læser, og jo længere jeg venter jo flere gode forslag kommer der.... bare for at nævne dig selv, igår skrev du noget med et hore-hus, arh bob bob tænkte jeg, men så idag fyrede du Calamity Jane ind, og se det var jo noget... og hvis jeg så venter til imorgen kommer du sikkert med et verdens klasse foreslag

Ej mit hovede køre på højste speed, har snart snuppet en del fra hvert indlæg og udgjort min udklædning med, men hvordan gir man point når man kan lide de fleste af foreslagene????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-07 19:06

Trækker lod

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 15-06-07 11:15

I Hollywood-versionerne er der vel kun "de letlevende", "de fine" og Squaw'erne der er interessante. Og selvfølgelig Calamity Jane. Sidstnævnte i "Lucky Luke" versionen er temmelig farverig!

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 15-06-07 11:17

Tak for svaret 3773.
Du har sgu alligevel kommet med kommentare hver evig eneste dag

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-06-07 11:20

Jow jow...........

Har selv country kammerater, hører og spiller country. Mig og en af sjukkerne har selv hver vores ranch osv osv. Så hvorfor ikke?