/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vil gerne slette min profil
Fra : alice_trauelsen
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 13-06-07 17:00

Jeg vil gerne slette min profil, men hvordan gør jeg det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-07 17:05

Det kan du ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-07 17:05

Men fravælg at få mail og lad profilen ligge. Den spiser ingen brød

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 13-06-07 18:35

Det kan da ikke være rigtigt at man ikke kan slette sin bruger.

Har du prøvet at kontakte Kandu?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-07 18:43

Citat
Det kan da ikke være rigtigt at man ikke kan slette sin bruger.

Har du prøvet at kontakte Kandu

Ja, det har flere forsøgt, men det kan ikke lade sig gøre...det er bl.a. fordi, hvis et brugernavn slettes, slettes også alle indlæggene fra den bruger.

Men kan kan bare lade være med at logge på og så glemme at man har haft en profil.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-07 18:45

Det er rigtigt at man ikke kan slette sin profil, så ville de spørgsmål brugeren har stillet og deltaget i også forsvinde.

Der ville så ikke være mening med trådene.

Men i profilen kan man fravælge at modtage mails fra kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-07 18:50

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Du fjerner fluebenet foran "Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails" Så hører du ikke mere fra kandu.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-06-07 19:03

GLEM DET_____

Eller kontakt dem og skriv din PROFIL er blevet MISBRUGT...
SKAL gerne støtte dig___