/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Vil ik starte...
Fra : rover600_valby
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 13-06-07 09:20

Hej med Jer igen
Min Rover 600 TI har fået et lille problen den vil ik starte i perioder og det er
faktisk når den har stået ude en hel nat at der er problemer, ikke hvis den har stået i garage hele natten hvad kan det være???
Kan det være dårlig stel???

Der er kommet helt nyt bat . på..
Mvh Ham der er på cykel i dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-07 09:44

Få lavet et servicetjek på bilen.....

Der kan være flere årsager - det er alt for få oplysninger til at give et "gæt".....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-07 09:47

1. Strøm og benzin bør normalkt få bilen til at starte....

2. Hvis den trods det ikke starter må symptomerne vise hvor fejlen så kan ligge (en af delene når ikke frem..)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-07 09:50

Motorvask og tjek af overflade på strømfordeler.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 13-06-07 09:51

Lyder jo som et fugtproblem så hvis der sidder et ældre ledningsnet i så er det nok også det.

VH

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-06-07 10:49

Du kan måske lokalisere problemet ved at få en medhjælper til at se ned i motorrummet, når der er mørkt, og du starter samtidigt. Hvis der er en gnist der springer er det der problemet er. Det er så højst sandsynligt at der er en revne eller isolatoren på anden måde er defekt. Du kan så midlertidigt afhjælpe problemet ved at påføre motorlak på pågældende sted, men den defekte del skal udskiftes, for det andet er en midlertidig nødløsning.