/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan åbner jeg denne fil?
Fra : Fattig
Vist : 746 gange
200 point
Dato : 12-06-07 21:42

Jeg har fået tilsendt en ventet musikfil, som imidlertid ikke kan åbnes. -Filen hedder AttE.tmp-.
Når jeg vil åbne den kommer der en Microsoft Outlook meddelelsesboks hvor der står at der ikke er et associeret program der kan udføre denne handling. Opret en association ved at dobbeltklikke på Denne computer på skrivebordet. I menuen Vis skal du klikke på Indstillinger, og derefter på Filtyper.

Men under Denne computer og Vis er der ikke noget med Indstillinger, hvad kan der gøres eller hvad gør jeg forkert.

Accepteret svar
Fra : jakob20

Modtaget 210 point
Dato : 12-06-07 21:58

hm.. hvor stor er filen? Synes det lyder som et ufærdigt download. En eller temporary fil. Men prøv at hente VLC-player. Den afspiller simpelthen alt.
http://www.download.com/VLC-Media-Player/3000-2194_4-10672218.html?tag=lst-0-1

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-06-07 21:59

Hvor stor er filen? Det virker ikke som at det er en musikfil.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-06-07 22:02

Det lyder til at det er en fil til Linux,så den kan du nok ikke åbne i Windows

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-06-07 22:08

Den kan du ikke bruge til noget, det er en fil som windows bruger midlertidig.
Temporary (.TMP)
Det er en ommer, fra ham der har sendt den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 12-06-07 23:05

Hallo Hallo !
Jacob20, du er en klog fyr, dit tip med VCL var bare det der kunne løse det store problem, det viste sig at være en data fil. Via dit gode råd kombineret med Audacity er resultatet nu at jeg har filen i waw format.

Forøger lige med 100,for derefter at lukke spørgsmålet og give dig fuld accept.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 12-06-07 23:07

Tak for svaret jakob20.

Det er bare super