/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af bærbar
Fra : xtx
Vist : 749 gange
140 point
Dato : 12-06-07 16:15

Hej
Jeg skal til at købe en bærbar. Den skal kunne bruges til universitetet. Har prøvet at søge lidt rundt på internettet og kigge lidt i butikker, men det er jo en jungle. Aner ikke hvor man skal begynde eller slutte. Jeg vil højst give 7000kr for den. Er der nogen der kan give mig nogle gode råd til mit køb??

Mvh xtx

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 12-06-07 16:24

jeg vil foreslå dig at gå på diverse forum, og snakke med andre studerene og spørge dem til råds, tror nok de har lidt mere styr på det eller større erfarring

prøv f.eks den her side.

http://debat.jubii.dk/woman/liv+og+sjael/studie/294/

Håber det er brugbart.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-06-07 16:25

prøv elgiganten der kan nok finde en fin en til de penge nogle giver også
studie rabat

Kommentar
Fra : blobrex

Dato : 12-06-07 16:28
Kommentar
Fra : join

Dato : 12-06-07 16:48

For 24 points kan du købe svar til dette spørgsmål, det er SUPER svar der er her...

"Bedste bærbar til 8000 kr. nu"
http://www.kandu.dk/spg105470.aspx

fortsat god dag
join

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-07 18:16

Citat
Du kan sagtens finde en Zepto til 8000,- Bare prøv dig frem og sæt den hardware i som du vil. Lige nu er der stor onlinerabat på enkelte modeller.
fx.
http://www.zeptoeksperten.dk/PageControls/NotebookPrice.aspx?configurationid=HUQnTDpqADi

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 12-06-07 19:32

Hej xtx

www.zepto.dk

Jeg er 4. aars studerende og stadig glad for den zepto znote jeg kobte for 3 aar siden. Saa vidt jeg ved, er zepto lavet af Acer reservedele [nu kommer der sikkert 100 reply's af irettesaettelser.. :P].. Jeg vil mene det er den bedste kvalitet du faar af "lavpris" maerker.. Saa med andre ord sikkert der, du faar mest for pengene.. Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med min selv om jeg i tidens lob har kastet lidt rundt med den..

Det er ogsaa fint at man selv kan opgradere hardwaren, naar man bestiller pc'en fra deres hjemmeside!

/R

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-07 19:37

og som jeg er helt enig i. Den kan dog som jeg skrev i mit link købes lidt billigere hos www.zeptoeksperten.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-07 19:38
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-07 19:39
Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 140 point
Dato : 13-06-07 06:42

Det er bedst at søge i
www.edbpriser.dk
Du kan find gode bærbar i billig pris.
Hav det godt
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 13-06-07 09:56

okay.. tak for alle svarene.. det tager lige noget tid for mig at kigge dem alle igennem.. men skal nok huske at lukke spørgsmålet når jeg er færdig ;)

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 15-06-07 19:50

Jeg har lige købt mig denne maskine

Genex M72xS

12,1” WideXGA (1200x800) Glare TFT

Intel Celeron 1860 MHz (Mobil)

2048 Mb DDR2 Ram

100 Gb 5400 rpm harddisk

54 Mbit trådløst netkort

Bluetooth

1,3 M pixels webcam

Windows Vista Home Premium DK OEM

http://www.genex.dk/w.asp?s=inc&i=3&id=50

http://www.it-konfigurator.dk/konfigurator/index.php?laptop=57

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 20-06-07 19:37

Tak for svaret pk2dk99.