/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3 telefon
Fra : Bakuda21
Vist : 2346 gange
100 point
Dato : 12-06-07 12:27

Hej

Jeg har lige fået en sony erickson k800, men har et lille problem med den. Hver gang man ringer til den, kommer der noget meget dårligt musik. Hvordan kan man slippe af med det??
Er der også nogen der ved hvordan man undgår at den går over på tlfsvarer, kan man evt slukke for det?

Jeg har et 3 abonnement forresten.

Håber at der er nogen som kan hjælpe :)

På forhånd tak :D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-07 12:32

den elendige musik der afspilles indtil man tager telefonen blev jeg heller aldrig klog på om man i det hele taget kunne slippe af med

tlf.svar kan du deaktivere -

ring til nærmeste 3 butik eller deres support (gratis begge) og få hjælp til lige din telefon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-07 12:33

tlf 70313313 = supporten

Kommentar
Fra : me67

Dato : 12-06-07 12:52

1. Gå på 3 hjemmeside og log ind på "Mit 3"
2. Klik på "FriendTones" (er i den grå menü)
3. Klik på "Mine Indstillinger" (den blå menu i venstre side)
4. Under "Mine indstillinger" kan du så "Fjerne" musikken.

Venligst ME67

Accepteret svar
Fra : CamillaD

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-07 12:56

Man kan sagtens slippe for musikken, når nogen ringer op. Musikken kaldes FriendTones og kan enten fjernes ved at ringe til FriendTones-telefonen på nr. 31133323 og DEAKTIVERE tjenesten (Bemærk: Det koster penge at ringe til dette telefonnummer), eller du kan deaktivere tjenesten GRATIS på 3.dk, hvor du logger dig ind med personligt telefonnummer og deaktiverer tjenesten FriendTones. På den måde kommer der ganske almindelig "ringe-op-tone" i røret hos den der ringer dig op. Jeg selv har valgt ikke at deaktivere tjenesten, men at sætte mig yndlingssang på, så alle bliver så glade når de ringer mig op

GOD SOMMER!!!

(skoldet næse)

Mvh. CamillaD

Kommentar
Fra : me67

Dato : 12-06-07 12:56

Hvis ovenstående ikke hjælper skal du under punkt 4
klikke på "Deaktivere"

Venlihst ME67

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-06-07 12:59

kan du ikke bare skifte ringesignal ??? Gå i menu herefter vælger du Indstillinger (det er et ikon med en skruenøgle) på den nye side du kommer ind på vælger du fanebladet med noden øverst og her vælger du ringesignal - nu kan du udskifte til et andet signal.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Bakuda21

Dato : 12-06-07 13:31

Tak for svaret CamillaD. Det var sgu rart at slippe af med det musik hehe.

GOD SOMMER

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 19-06-07 21:24

Jeg siger tusind tak!

Er bare glad for at hjælpe

OG GOD SOMMER TIL ALLE!

Med venlig hilsen CamillaD