/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Wireless Router
Fra : hejhejdikal
Vist : 564 gange
500 point
Dato : 11-06-07 18:40

hvor mange computere kan man koble trådløst til denne på samme tid

http://dlink.dk/?go=gNTyP9CgrdFOIC4AStFCF834mptYKO9ZTdvhLPG3yV3oVI5/j6ltbNlwaaFp6DQoHDrqyCRK/owBDdg=

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 500 point
Dato : 11-06-07 20:57

Jeg mener det er 127. Men hvis de skal på nettet samtidig, så går farten af.
Husk så ved trådløs er det ikke sikkert at du kan køre den hastighed som dit netkort er beregnet til, og dette er kun lokalt. På nettet er det din opkobling der sætter grænsen for hastigheden.
Lokalt er det den enhed der har den dårligste forbindelse der bestemmer access pointets kommunikations hastighed.

Hvis du f.eks. har 2 Mbit i download, så behøver du ikke være ked af, at den bærebare viser en hastighed på f.eks. 5 Mbit, den ligger stadig over din opkoblingshastighed.

Godkendelse af svar
Fra : hejhejdikal

Dato : 11-06-07 21:30

Tak for svaret severino.