/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
test af grafikkort?
Fra : Bewiched
Vist : 1511 gange
27 point
Dato : 11-06-07 18:22

Jeg har for nyligt geninstalleret min win XP pro, men nu virker mit grafikkort ikke (har kørt disken der hørte med til grafikkortet).
Kan man teste om det overhovedet virker uden at skulle sende pc ind??

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 11-06-07 18:24

Hov - det er vist nok: CONNECT 3D RADEON 9600 Series

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 11-06-07 21:44

Den nyeste driver til netop dit grafikkort finder du her:

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/7-5_xp_dd_46743.exe

Problemer mht. grafikkort plejer at kunne løses med en ny driver ;)

Håber at det løser problemet

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 27 point
Dato : 11-06-07 21:45

Linket virker ikke til direkte download...... Denne skulle fungere:

http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html

Tryk på "Display driver" og programmet hentes!

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 12-06-07 19:46

Jeg har installeret den nævnte driver, nu mangler jeg pludselig et Multimedielydkort - hvordan finder jeg ud af hvilket mærke der sidder i min pc?

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 12-06-07 20:43
Godkendelse af svar
Fra : Bewiched

Dato : 12-06-07 20:44

Tusind tak for hjælpen - du reddede min dag (og min pc fra en tur gennem vinduet) :D hotmaildude.