/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skiven i variatoren
Fra : Razzer9210
Vist : 471 gange
20 point
Dato : 11-06-07 13:18

Hey folkenZ ;D.. Jeg har lige købt en splinter ny Pgo hot 50 og den er helt Std. men vil gerne vide hvis jeg piller skiven i variatoren hvor hurtigt kan jeg så regne med den kører? ..
Og hvis jeg kommer nogle 8 grams ruller på skal der så andre ting på eller kan den godt køre med 8 grams ruller std?.
MVH RazzerZ ;D

Accepteret svar
Fra : lind-2650

Modtaget 20 point
Dato : 11-06-07 13:47

hei
hvis du piller skiven kommer den til at køre cirka 60 km/t

Godkendelse af svar
Fra : Razzer9210

Dato : 11-06-07 13:56

okai jamen det er også fint nok til at starte med cylinderen skal jo lige køres til

Kommentar
Fra : steffenkrab

Dato : 31-07-07 00:55

den kommer til at rende 80 med vind i rykken på spedometeret . men det kan du ikk regne med træk altid 10-15km/t fra i toppen ..

ved ikk med rullerne . men ville nu ikk skifte dem hvis jeg var diig .

den kører udemærket uden .

hvis du skal ha den til at køre rigtig godt . skal du ha 45km/t udstødning på . så går det fremad!

++ std udstødning (30km/t) udstødning har meget med at brænde igennem på inder siden ved 10-15000 km. har 3 venner det er sket ved .

held og lykke :D