/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Tusindvis af papirkrus
Fra : gangster50
Vist : 1104 gange
100 point
Dato : 11-06-07 12:08

sikkert forkert sted jeg skriver dette, men alligevel.

jeg søger et sted hvor man kan købe stakkevis af papirkrus, i ved, de små hvide almindelige nogle.
Og priser omkring det, fx 25 øre per krus

Nogen der kender et sted hvor man kan bestille det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-07 12:21

Kender du nogle med kort til Metro, der har de i hvert tilfælde stakkevis af krus.

Prisen kender jeg ikke

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 11-06-07 12:29

Hej Gangster
Der findes noget som hedder automatbægre 21 cl - dem som du normal får ved pølsevognen eller
lignende
De kan købes i Metro - det skulle også være muligt at finde dem til den pris du nævner
Men - hvad er stakkevis ?

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 11-06-07 12:39

Jeg skal bruge 100.000 :)
eller.. skal ikke bruge dem. skal bare vide hvor de sælges og for hvor meget :)

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 12:52

Den mængde fås nok billigst i Metro, som de tidligere har skrevet.
Ring til dem og hør hvad de skal have for så mange.
Du kan se her hvor du skal ringe hen afhængig af hvor du bor:
http://www.metro.dk/Default.aspx?ID=52
Det eneste minus er, at du skal have metrokort for at kunne handle der.
Du kan se på http://www.metro.dk/Default.aspx?ID=12 hvordan du får sådan et kort

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-07 12:55

Du kan købe dem billig hos Lind, de har tilsyneladende ikke en hjemmeside, men her er kontakt oplysninger: Linds Handelsselskab ApS
Lægårdsvej 94
7500 Holstebro
Tlf. 9742 0233
Fax 9741 3527
E-mail: lind@pip.dknet.dk

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 11-06-07 13:01

O.v.n

Delivery to the following recipient failed permanently:

lind@pip.dknet.dk

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 550 Invalid recipient: <lind@pip.dknet.dk>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-07 13:03

De har så en hjemmeside, underlig den ikke kommer frem på søge maskinerne: http://www.linds.dk/ hvis du klikker på Sælgere, har du mulighed for skrive dit post nummer, for at se hvem der betjener dit område

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-07 13:04

Prøv nu hjemmesiden, jeg har ikke afprøvet den e-mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-07 13:06

Vil du skrive til dem, er det her: http://www.linds.dk/default.aspx?modid=1&node=49

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 11-06-07 13:08

Hej Gangster

Du kan også købe krusene hos MultiLine- en af DK´s størsre leverandører

Hvis der er noget reelt i dit køb kan jeg formentlig godt formidle en god pris til dig

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 13:09

Eller du kan gå ind på www.branchebutikken.dk under husholdningsartikler -> engangsservice
Det er en del af www.linds.dk. Prisen håber jeg du kan forhandle bedre end angivet på hjemmesiden, ellers kommer 100.000 til at koste 27.790 kr.

Kommentar
Fra : refi