/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skærm virker ikke på ny pc
Fra : sorenped
Vist : 374 gange
85 point
Dato : 10-06-07 21:56

Jeg har en skærm - Philips 23PF5320 - som jeg ikke kan få signal igennem til via min pc. Der sidder et XFX GeForce 7900 G grafikkort i, og skærmen kan godt identificeres i pc'en (når jeg kører med to skærme), men der bliver ikke sendt noget signal til den. Så prøvede jeg at sætte den til min macbook, med samme resultat: kan identificeres men uden signal.
På min gamle pc var der ingen problemer, og der sad et meget ældre grafikkort (kan ikke huske hvilket)
Kan jeg mon få denne skærm til at virke med min pc og min macbook?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-06-07 22:41

Har du prøvet at lade den søge efter ny hardware i kontrolpanel ??Og er windows fuldt opdateret ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : sorenped

Dato : 10-06-07 22:55

Ja, windos er fuldt opdateret, og windows kan godt identificerer skærmen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-07 23:03

Er du sikker på at den rigtige driver til skærmkortet er lagt ind.

Kommentar
Fra : sorenped

Dato : 10-06-07 23:05

Ja, har opdateret med den nyeste og den rigtige.

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 11-06-07 22:34

Hvilket styresystem kører du med? Har hørt om folk der har haft problemer med gammelt hardware hvis de er skiftet til Vista

Mvh T

Kommentar
Fra : sorenped

Dato : 11-06-07 22:35

XP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-07 19:02

Måske opløsningen og opdateringshastigheden er for høj og skærmen slår fra

Kommentar
Fra : sorenped

Dato : 12-06-07 23:04

Har prøvet alle opløsninger i grafikkortet. Never mind - har bestilt en ny skærm i dag.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-06-07 19:36

ok så held og lykke med den.