/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Sponsor.
Fra : oz1eqp
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 10-06-07 16:29

Hej
Jeg har læst et sted,at Bjarne Riis mangler en ny sponsor.
Her kan der vel kun være tale om " J E M og F I X .
Har I hørt noget om det ??
oz1eqp

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-06-07 16:43

hmm HMMMM altså

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-06-07 17:23

han skulle også have fået en ny hund - en doperman

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-06-07 18:19

Og alligevel er der ingen der gør et større arbejde mod doping end Bjarne Riis og Team CSC, je gsynes personligt, at det er pinligt så tydeligt janteloven og den danske dobbeltmoral kommer til udtryk, i årevis har medierne tryglet Bjarne Riis om at gøre rent bord så vi kune komme videre, og hvad sker der så når han efterkommer kravet.

Prøv at tænke på alle de tidligere kriminelle der hyldes som forbilleder fordi de tager rundt på skoler og fortæller om hvor dum en ide det er at begå kriminalitet, hvordan adskiller de sig fra Bjarne Riis?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-07 18:29

Citat
Prøv at tænke på alle de tidligere kriminelle der hyldes som forbilleder fordi de tager rundt på skoler og fortæller om hvor dum en ide det er at begå kriminalitet, hvordan adskiller de sig fra Bjarne Riis?

De har en straffeattest, de bør Bjarne også ha.
Så står de på lige fod.
Så - ris til riis

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-06-07 19:47

...SOM i dog kan *gg*...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-07 19:56

Citat
i årevis har medierne tryglet Bjarne Riis om at gøre rent bord så vi kune komme videre, og hvad sker der så når han efterkommer kravet

Var han ikke lige kommet over grænsen for forældelse..................

Det er faktisk værre når "artige" Riis laver numre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-07 20:02

Citat
Var han ikke lige kommet over grænsen for forældelse

Jo og det var en svinestreg af de grove, iskold beregning.
Ud med riis

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-06-07 21:47

Lige og lige, grænsen er 7 år, og der gik 11, så der var vist masser af luft

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-06-07 23:08

Jeg tror faktisk at Bjerne Riis havde fået ,eget mere sympati fra os 'almindelige dødelige' hvis han havde vist, blot en ille bitte smule anger, på det famøse pressemøde men hvad gør han? Han sidder og siger at 'NEJ, det her er IKKE svært' og 'jeg har aldrig følt trang til at begynde at fortælle om dette'
Desværre virkede han utrolig arogant og viste så tydeligt at hans mening er at det var hans egen krop han gjorde det imod og hvad f..... kan det da rage andre.

Min familie og jeg var nogle af dem der sad klinet til skærmen da vores allesammens Bjarne kørte over stregen, da han fik sin 'sejr' - vi jublede, tudede og deltog i det hele taget i hele molevitten...

- nu kan man så tænke...sikke da et utroligt spild af tid, fyren var pumpet med medicin.

MEN - når det så er sagt, så må jeg indrømme at jeg stadig synes det var en præstation uden sammenligning..jeg går nemlig ud fra at han vandt blandt ligemænd?

Lad os nu se om cykelsporten er slået helt i stykker af alt det her? Måske vil det vise sig at være en god ting at tingene er kommet frem? De ryttere der aldrig vandt - de der kom sidst ind - alle de der kun blev vist som noget der kom flyvende over målstregen og som man aldrig fik navnene på...måske er det dém der nu får de eftertragtede pladser på skamlen fordi de bare kan dét dér med at cykle - uden at sprøjte mærkelige medicamenter ind i deres krop

Vi får se

Kommentar
Fra : kokkedal71

Dato : 11-06-07 00:14

jeg kan kun siger at jeg er super for at skulle se Riis 'ses team i Touren i år det ville værer kedligt uden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-06-07 08:20

Væsentligt i hele den affære -anger eller ej- synes jeg, er hans udtalelse om, at han dyrkede sporten på de præmisser der var gældende dengang.

Det vil sige, at hele feltet var på krudt, og alligevel vandt han, så mon ike han var den stærkeste når alt kommer til alt?

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 11-06-07 10:19

Hvis man ser hans sejr i 1996 i relation til,at mange af dem han vandt over,også havde taget EPO,så har han vist,at han havde kraft til at køre sejren hjem.
Men det bortforklarer jo ikke,at han gentagne gange i medierne har påstået,at han ikke havde
brugt doping.Så trækker han tiden ud indtil forældelsesfristen er vel overstået.
Han har da fyldt os med løgn i mange år,og det er for mig nok til,at jeg ikke kan respektere ham.
Tilsyneladende har han også vidst,at Ivan Basso også havde brugt ulovlige medikamenter
sidste år,så det siger jo noget om hans holdning til ulovlighederne.
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-07 12:14

Nemlig -

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 11-06-07 12:38

Tak for svaret e.c.
Nu må det være godt med det emne,gad nok vide hvad den næste overraskelse bliver.
oz1eqp

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-06-07 13:36

...overraskelser hører julen til, så lad os vente