/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
FullRate kontra TDC
Fra : hamdenlange
Vist : 599 gange
45 point
Dato : 10-06-07 13:58

Daw !

Nu er jeg foreløbig TDC kunde hvad angår internet, og mit spørgsmål lyder nu..
- Ved nogle om der er problemer med "FullRate", såsom manglende internet, svingende forbindelser eller noget helt andet .. for det er billigere og deefter vil jeg gerne skifte

håber i kan hjælpe ..

- Ham den lange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-07 14:27

Den første betingelse er om du overhovedet KAN få Fullrate.....

De er ikke landsdækkende....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-06-07 15:08

Jeg har kun hørt godt om stabiliteten. Måske logisk nok, når der ikke er kabler der kan knække osv.

Accepteret svar
Fra : leopard

Modtaget 45 point
Dato : 10-06-07 17:49

Vi har Fullrate herhjemme og det er MEGET ustabilt. Vi havde tidligere TDC, og det fungerede langt bedre.

Med i vores Fullrate abonnement har vi også fastnet tlf og det giver problemer, at vi sommetider ikke kan ringe fordi forbindelsen er nede.

Vi bor i en forstad til Kbh og jeg ved ikke om det har betydning for signalet. En ven der bor midt i Kbh er nemlig meget tilfreds og har fuldt stabilt Fullrate internet.

Vi har ikke fortrudt at vi skiftede til Fullrate, da det jo er meget billigere, men den ustabile forbindelse giver indimellem anledning til frustration. Hvis man ikke er 100% afhængig af sin forbindelse er det dog til at leve med, da det sjældent er nede i længere tid.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-06-07 20:09

Jeg har ikke (før nu) hørt om nogen med problemer, men det kan vel ikke udelukkes at eens beliggenhed kan spille lidt ind.

Kommentar
Fra : emiliecm

Dato : 10-06-07 21:58

vi har fullrate internet samt telefoni. det har virket superfint, og uden hastighedsnedsættelser el lign. intet at klage over herfra. vi bor på frederiksberg....

Godkendelse af svar
Fra : hamdenlange

Dato : 12-06-07 12:54

Dit svar hjalp mig rigtigt godt på vej og jeg har nu konstateret af nogle årsager, at jeg venter til dækningen bliver lidt bedre ..

Jeg bor også i en forstad til "god forbindelse"

- tak !

Kommentar
Fra : ustrupby

Dato : 27-08-08 11:16

Fullrate er idag lands dækkende og det virker min søn har det og han er meget godt tilfreds