/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Sound BLASTER Audigy SE
Fra : tadeo
Vist : 426 gange
500 point
Dato : 10-06-07 12:17

Har købt dette lydkort, windows finder ikke kortet efter opstart af comp.
i egenskaber for denne komputer findes heller ikke, er det defekt?

Jeg har i en anden tråd om Realtek onboard lydkort nævnt dette,
vil nu alligevel oprette dette spørgsmål inden jeg får det byttet,
der kunne måske være en fejl i sytemet.

Mvh
tadeo

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-06-07 13:37

Har du flere tomme pci scokler i bundkorte så prøv lige den anden.

Har du været inde i enhedshåndtering for at se om den er der.

Du skal jo installer driver for at få den til at virke ;)

Husk lige hvis du har onboard lydkort at slå den fra i bios.

Det var lige 4 ting du kan prøve.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 10-06-07 13:51

Nej der er ikke flere tomme sokler.
Som jeg har beskrevet, det er ikke i EnhedshåndteringHar sågar installeret softwaren med drivere,
programmet kunne ikke finde lydkortet.
Har også slået onboard kortet fra "deaktiveret det"

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 10-06-07 13:59

Hej, jeg er lige væk et par timer, lige til orientering.

tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 11-06-07 07:14

Ha forhøjet point for spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : tadeo

Dato : 11-06-07 09:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Mh
tadeo