/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7-Konstant "poppen-up" fejl
Fra : bigfool
Vist : 542 gange
200 point
Dato : 10-06-07 12:03

De sidste 3-4 uger har jeg levet med "Pop-ups" indeholdende besked som f. eks.:

Fejl. Der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen? Linie 22, fejl: Tegnet "#" var ventet (eller linie 5, "Der er en syntaksfejl", hvorefter man kan klikke Ja eller Nej. Hvis nej lukker vinduet ned og så er det det (men temmelig irriterende 20 x i timen). Hvis man vælger ja, starter noget programværk/vindue op med Debug og "Just-in-time Debugging", Possible Debuggers of Microsoft Script Editor. "Do you want to debug using the selected debugger? og så "Yes" eller "No". Hvis jeg vælger Yes bliver der vist et slags dokument i HTML-format, som jeg ikke fatter meget af, men ét sted inde i teksten kan jeg se en hjemmesideadresse (http://www.educateyourselfcdroms.com/", som jeg efterfølgende har været inde på - Den ser nu ikke så useriøs ud, men jeg ville forfærdelig gerne være fri for disse seancer.

Jeg kører XP SP2 DK, med firewall, mellem sikkerhed og pop-up vinduer slået fra.
Nogle her der kan hjælpe med at problemet til livs?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 10-06-07 12:16

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9 opret dig som bruger (gratis) og følg vejledningen her - læg derefter loggene i kategorien hijackthis logs - så får du hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-07 12:28

btw - hvis der ikke er fejl eller snavs på din maskine så deaktiver scriptfejlfinding i IE

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 10-06-07 12:31

@miritdk

Jeg er lige i gang med at oprette mig som bruger hos Malware Check og hvad deraf følger...
Hvordan deaktiverer jeg scriptfejlfinding i IE7?

Jeg kommer tilbage når jeg er nået lidt videre - Foreløbig pænt tak!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-07 12:34

under fanebladet avanceret

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 10-06-07 13:13

Har nu oprettet mig som bruger på Malware Check og lagt loggen ind i mit spørgsmål i forum - Afventer så deres reaktion...

Deaktivering af Script fejlfinding var krydset af (IE) men nu har jeg også sat flueben ved (anden) - Der kommer dog stadig pop-ups med scriptfejlfinding - Blot ser ruden anderledes ud nu..?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-07 13:29

tag det ganske roligt malwarecheck skal nok hjælpe dig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-06-07 16:42

Prøv først:
Funktioner/Internetindstillinger fanebladet Avanceret
sæt hak i 'Deaktiver scriptfejlfinding (anden)'
sæt hak i 'Deaktiver scriptfejlfinding (Internet Explorer)'
fjern hak i 'Vis meddelelse om hver scriptfejl'
fjern hak i 'Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl'

Derefter hvis problemet stadig er der, bruge windows opdate:
http://support.microsoft.com/kb/929864/da

Hvis du har installert office 2003 for nylig:
http://support.microsoft.com/kb/822521/da
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 11-06-07 11:08

Tak for svaret miritdk - Du havde helt ret!!!

Det er sgu professionel hjælp, der vil noget - Kan kun anbefales til alle andre i samme situation!!

(Kanon som man stadig kan finde meget meget hjælpsomme folk i dagens Danmark!)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-06-07 11:42

haha ja det ser godt ud for dig - jeg fulgte dig på sidelinjen