/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærebar
Fra : tronddk
Vist : 573 gange
40 point
Dato : 09-06-07 15:53

ja jeg skal snar ha købt en bærebar (ved nogle lunde hvilken ) men bliver PCMCIA Cardbus Slot stadig brugt i bærebar eller er de ved at gå væk fra det (da jeg gerne vel ha et AverTV Cardbus kort i ( http://bygpc.dk/ProductDetail.asp?ProductID=2048 )
men hvordan ser det stik ud på en bærebare (helst bildet af det !)
eller er der andre muliheder for at se tv på sin bærebar
(hvor man bare sætter antende i og så virker det )(og et program selføligt)

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-06-07 16:52

jeg vil måske gerne se bærbaren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-07 17:11

Det står sandsynligvis i beskrivelsen af den bærbare, har du valgt hvilken det være, så lad os får link, hvis vi skal hjælpe dig med at se efter jeg tror den port er i de fleste, men er ikke sikker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-07 19:22

PCMCIA porten bliver stadig brugt og er endnu ikke forældet. Det er jo den tilsvarende PCI port på de stationære pcer.
Ja som de andre er inde på, lad os se et link over den du har tænkt dig.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 40 point
Dato : 10-06-07 14:22

Jeg mener at have set et USB tvkort et sted.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 02-09-07 15:08

Tak for svaret e.c.