/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musikken fra Max One reklamen.
Fra : Ana17
Vist : 1029 gange
200 point
Dato : 09-06-07 08:26

Den hvor en fyr pludselig får mavemuskler, langt hår og ender med at danse udenfor....

Noget med et mobilabonnement der: "bliver mere og mere lækkert"....

Mangler virkelig den sang. Synes den er super sjov....

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 09-06-07 08:43

Det er en som hedder

Gynther - Ding Dong Song ( You Touch My Tralala)

Jeg har den på min computer hvis den har interesse.

For den er totalt fed.

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 09-06-07 08:46

Det har det absolut... Sidder og synger den konstant, og med min sangstemme tror jeg at min omgangskreds ville være mere end lykkelige hvis de snart fik den rigtige udgave...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 09-06-07 08:50

lol ana17 jeg kan give dig den over msn hvis du vil ha den ?

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 09-06-07 21:45

Meget gerne... min msn er shortymee@hotmail.com....(husk 2 e'er i mee)

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-06-07 14:47

Jeg har tilføjet dig min msn nu... Så du skal bare godkende mig der på....