/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 920C problemer
Fra : Jens43
Vist : 481 gange
500 point
Dato : 09-06-07 07:08

KAn nogen hjælpe med at løse problemet:
Jeg har for nylig sæt nye blækpatroner i min gamle HP2920c printer.
Det har fungeret udemærket i ca 2 uger, men nu vil den ikke længere printe og blinker lystigt i det der ikon på printeren der indikerer tomme patroner....til trods for at disse er næsten spritnye...
Hvad stiller jeg op?????

Tak venner

Mvh Jens

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-07 07:25

De nye patroner skal vel installeres korrekt så printeren reesetter niveaumåleren. De er vel ikke bare sat i, for så tror printeren jo at de nu er opbrugte

Bare et skud i tågen. Jeg har ikke selv HP blækprinter men Canon og hvis jeg sætter nogle af de billige uorginale patroner i skal jeg manuelt reesette printeren så den kan finde ud af blækniveauet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-07 07:26

Jeg har dog en HP laserprinter, men i den har jeg endnu ikke skiftet patron da en kan udskrive 3500 ark.

Kommentar
Fra : Jens43

Dato : 09-06-07 07:35

og hvordan resetter du så?? Det der undrer mig er at den har fungeret uden problemer i 14 dage hvor den har skrevet fint ud med de nye uoriginale patroner..

Jens

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-06-07 08:50

Sluk printer - tag patroner ud, start maskinen, sluk maskinen og sæt patronerne i igen, start og se, om ikke den virker igen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-07 14:33

Der må stå i manualen om hvordan det skal gøres. På min Canon er der en knap man skal holde inde i mindst 5 sek.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-07 15:51

Hejsa
Et bud...
Tag dine patroner ud og rens kontakterne både på patroner og i holderen med isopropyl alkohol (købes f.eks i matas).
Min opføres sig også underligt ved beskidte kontakter.
mvh Benjamin