/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony erisson P900-GPS/Nagi????
Fra : ajmal_safi
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 08-06-07 18:15

Jeg overvejer at købe en Sony ericsson P900 mobil, er vidt med mobilen og har også hørt
at mobilen er en PDA og kan bruges som en Navigation/GPS til at finde vej.
Er der nogen som kann hjælp mig med det?
På forhånd takker

Saf

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-07 19:06

Er det ikke P990i du mener ? Du har vel allerede læst om den på hjemmesiden: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&pid=10336&zone=pp
og ja, det er en smartphone eller PDA om du vil, ja den kan bruges som vejviser (ekstra udstyr)

Kommentar
Fra : vindvindvind

Dato : 10-06-07 11:14

Hvad koster det i praksis at bruge en mobiltelefon med GPS og hvordan (hvor tit) opdateres den?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 14-06-07 22:30

Hej det er alt for dyrt at bruge men med en nokia tlf kan du købe nokias navigation (500kr for 3år) der ligger du korted ind på dit mmc kort og så bruger den kun gps og ikke gprs (gprs ca 10kr/mb)