/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Billetnet.dk - byt billet
Fra : vixen
Vist : 632 gange
300 point
Dato : 08-06-07 13:18

Hej alle,

Hved I om det virkelig kan passe at: man ikke kan få byttet sin Police billet til ca 700 til en til ca 900 hos Billetnet.dk, hvis man hellere ville have den dyre efter man desværre har købt den billigere, på et tidspunkt da de dyre slet ikke var til salg?? Kan det virkelig passe??

Hvis det passe kunne jeg godt finde på at sælge de to ca. 700 biletter jeg har til 500 kr og så købe de dyre!! Er der nogle der har en ide til hvor jeg kan gøre det. Jeg synes at steder som QXL vil tage for lang tid for så er der bare ikke flere biletter tilbage!!

På forhånd tak for hjælpen.

Vixen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-06-07 13:36

Ja, biletter er åbenbart ikke omfattet af fortrydelsesret. Prøv evt. DBA mv.

http://www.billetnet.dk/html/denmark/policiesPurchase.htmI?l=DK

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 310 point
Dato : 08-06-07 14:00

Prøv evt. at sælge til salg her: http://www.musik.dk/6789?groupId=28

Det ser ud som om der allerede er gang i handelen med biletter til Police.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-07 15:03

Køb de 2 du gerne vil have og kom i god tid.....

Der møder helt sikkert nogle op der håber på sidste øjebliksbilletter......

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 08-06-07 15:59

Pve den ser rigtig god ud, musik.dk siden!

Der kan man bare se, ingen retur ret, det er vel også ok, men jeg vil jo købe nogle andre med det samme !! Det synes jeg er lidt mærkeligt at de ikke vil, de kostede endda mere??

Vixen

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 08-06-07 16:23

Tak for svaret pve.

Jeg lavede en annonce derinde så må vi se hvad der sker!!

Vixen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-06-07 16:23

Jeg er helt enig i at det virker lidt urimeligt, men jeg tror desværre at sådan nogle salgsstedder ser mange eksempler på folk der snyder/løber fra deres ord, hvorfor de kan være lidt svære at tale fornuft med.

Men held og lykke med salget