/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodboldlandsholdstrøje 1986
Fra : WarBitch
Vist : 900 gange
100 point
Dato : 08-06-07 11:04

Hejsa!
Jeg har en ven som bliver 30 her i oktober, og han er helt syg med fodbold. Han har længe ønsket sig en af de lidet flatterende fodboldlandsholdstrøjer som Danmark bar i Mexico 1986 til VM. Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe sådan en? Jeg har prøvet QXL, samt diverse deciderede fodboldstrøje-sælgere på nettet, men den er ikke til at opdrive, på nettet ihvertfald. Jeg er både ude efter internet-sider, men også IRL-butikker, hvis nogen har viden om hvor den kan opdrives.
/WB

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 08-06-07 11:39

Den skal du være usandsynlig heldig for at finde til salg.....

Butikker kan du glemme ALT OM....

Din eneste mulighed er ebay, qxl og lign. som brugt (koster nok en formue alligevel)

Så er det bare at blive ved med at kigge - der skal nok være enkelte til salg af og til....

Men "lagervare" - FORGET IT....

Citat
Ja, vi, Mejeriforeningen og senere MD/Arla, har haft sponsoratet gennem en meget lang periode,så vi kunne godt have haft en landsholdstrøje helt tilbage fra den tid.

Men vi har været alt for gode til at rydde op - så jeg må skuffe dig, vi har ingen landsholdstrøjer helt tilbage fra 1986 i gemmerne.

Jeg har heller ikke kendskab til, hvor du kan skaffe den.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-06-07 11:55

Tror som refi siger at du skal søge diverse auktioner og så nok også være lidt heldig, men hvad lidt andet merchandise fra de gyldne dag:

http://my.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=vm%20mexico&Adv=1&catalog=5&IntitleAndDesc=1&Catg=1&ArticleType=0

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-07 13:19

Prøv at forhør dig her http://landsholdsshoppen.dk/ om de kan skaffe den.

Godkendelse af svar
Fra : WarBitch

Dato : 08-06-07 20:14

Tak for svaret refi. Det er jo trist at høre, men jeg elsker at tage en udfordring op Jeg må prøve at kigge rundt omkring efter den. God weekend.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-07 20:34

Selv tak...... og held og lykke med efterforskningen

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 29-07-08 17:27

Tænk, var lige inde og kigge.. Og tilfældigvis.. Lige idag på qxl.. Så er den der sørme.. Men GODT nok pebret.. 1975 kr.. hehe..

Nu fik han ikke trøjen til sin føsdag, men har sendt linket til ham..