/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Mails i uønsket post
Fra : fredag
Vist : 429 gange
200 point
Dato : 08-06-07 09:08

Hej, vi har lige fået FSecures spamfilter installeret på vores mailserver. Men efter at dette er sket, kommer alle vores mail i uønsket post. Og det uanset hvilket sikkerhedsniveau vi stiller den på. Alt spam er sorteret fra, men de mails som vi nu skal have, findes i uønsket post, er der nogen som kan ved hvordan den skal opsættes så vore mails kommer i inbakken istedet......

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-06-07 09:35

Som regel er der ved sådanne programmer en funktion, hvor man kan aktivere at netop denne mail ikke er spam, og den vil for eftertiden gå i rette box.
Jeg kender ikke netop dit program, men et par andre af slagsen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-06-07 09:45

Er det din egen mailserver eller en mailserver hos din udbyder ?????.

Hvis det er hos din udbyder må du snakke med ham.
Ellers må du læse brugsanvisningen.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 08-06-07 09:55

Det er min egen mailserver

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-06-07 10:06

Det er muligt at du skal oprette en regel i mailprogrammet, hvilken mappe det skal lægges i. Prøv lige at tjekke spamprogrammets manual.