/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra TDC reklame
Fra : Draco
Vist : 2346 gange
100 point
Dato : 07-06-07 21:01

Hej..

jeg prøver at finde ud af hvad det er for et nummer der bliver spillet i den nye TDC MaxOne reklame, og hvor jeg eventuelt kan få fat i det... synes det er et alt for grineren nummer..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-07 21:14

Han hedder Günther Levi , der synger Ding Dong Song

fra denne side

http://www.yndlingsreklamer.dk/kommenterreklame.php?rid=216

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-07 21:23
Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-07 21:25

Der kan du høre noget af den Ding Dong Song (Lounge)

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 08-06-07 15:11

der er desværre ingen er den der er helt rigtige... den der bliver spillet i reklamen køre i et lidt højere tempo, efter min mening...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-07 15:20

Så må du kontakte TDC, du skal også huske på at TDC sikkert har ændret lidt, for at få det til at passe til reklamen.

Men det er Ding Dong Song, der bliver spillet.

Du må selv søge på google, måske du finder den rigtige version

http://www.google.dk/search?hl=da&q=ding+dong+song&meta=

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 08-06-07 15:41

Jeg har fundet ud af at der er en der hedder Phil & Company som har lavet et nummer der hedder Tra la la og det er fra 1984... det er nok den helt rigtige... syns ikke man kan finde den nogle steder... nogle gode råd?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-06-07 13:21

Prøv denne up-tempo udgave

http://youtube.com/watch?v=AVOYT6MMAxs

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 11-06-07 13:27

Jeg må tilslutte mig de andre.
Det er Günhter & The Sunshine Girls. TDC har nok bare skruet op for tempoet.
Du kan i øvrigt se og høre mere hans musik her:
http://www.gunthernet.com/spindex.htm

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-06-07 14:49

Jeg har den liggende på min computer hvis du er interesseret i den.

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 11-06-07 19:07

er det det gamle nummer du har liggende?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-06-07 19:18

Det er den med Gynther jeg har liggende

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 11-06-07 23:40

den har jeg også selv... ellers tak..

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 12-06-07 20:56

Hey draco.
jeg understøtter det med at du mener at den er fra 1984 med måske phil & company.
havde selv nummeret,den lød meget sexet og hen i stil med je t áime sangen.
Har selv ledt efter denne udgave,men uden resultat. kender også gynther,men det er
ikke ham,jeg har hørt den med fra starten af.
Håber at nogen kan finde den rigtige

mvh shakky.

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 12-06-07 21:22

det håber jeg også, men der er tilsyneladende ingen der har den liggende...

Jeg har også prøvet at kontakte TDC, men der kommer intet svar fra dem... :(

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 13-06-07 16:59

Jeg har fundet ud af noget på denne side,måske det kan hjælpe
en lille smule.

http://www.popinstituut.nl/discografie/phil___company.19717.html

mvh shakky.