/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundepension
Fra : Laika_pigen
Vist : 1537 gange
35 point
Dato : 07-06-07 19:58

Hej er der nogen som kan anbefale en hundepension i Aalborg Området?

Jeg står og skal bruge en i næste weekend.

Kommentar
Fra : join

Dato : 08-06-07 08:46

Hej Laika_pigen

Helt konkret kan jeg ikke hjælpe dig, men har alligevel et par ideer - for din hunde-vaps skal jo have det godt!!

På google har jeg søgt hundepension ålborg...
http://www.google.dk/search?hl=da&q=hundepension+%C3%A5lborg&meta=

Du har nu mulighed for at ringe til pensioner fra en ende af og interviewe:

Gør op med dig selv 'hvad er en god hundepension”
fx. ...
hvor meget personlig kontakt giver pensionen til hunden; indendørs /udendørs faciliteter; har de egen /fælles løbegård /direkte adgang til løbegård;
bliver hundene gået tur med /motioneret / klappet;
får hundene god mad;
er der ordentlige aftaler mellem dig og pensionen, hvis din hund bliver syg ...
Priser: skrabet model, medium model, luxus modet..
Lav /skriv en liste med fordele og ulemper:

Du kan også spørge din dyrlæge, om der er en pension dyrlægen kan anbefale..

Der hvor du har købt hunden, kunne jo også tænkes at kunne anbefale nogen..

Er din hund i øvrigt up-to-date med vaccinationer, loppekure, ormekure etc.. pensioner vil ofte ikke modtage dyr der ikke er.

Håber at dette var lidt hjælp på vejen - ellers må du spørge igen - så kan det være at vi kan opfinde noget mere.

hilsen
join

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 08-06-07 08:53

Jeg ved ikke om der er noget tættere på end Sæby. ?

http://www.oddenshundepension.dk/

Accepteret svar
Fra : join

Modtaget 35 point
Dato : 08-06-07 08:58

her er fx. dansk dyreværn Ålborg...
http://www.danskdyrevaern.dk/default.asp?id=4&mnu=4

De skriver bl.a....
Citat
Husk: Ingen er så fattig som et dyr i nød.

Priser

1 hund........................................... 100 kr/overnatning
2 hunde (i samme boks).................... 155 kr/overnatning

HUSK:
Medbring gyldig vaccinationsattest, max. 1 år gammel.

For yderligere information og udlevering af telefonnummer, kontakt venligst internatet på tlfnr.: 98341233

fortsat god dag
join

Kommentar
Fra : join

Dato : 08-06-07 09:04

Hej tararam

Citat
Jeg ved ikke om der er noget tættere på end Sæby. ?

http://www.oddenshundepension.dk/

har du personlig erfaring med stedet - eller nævner du linket fordi det er geografisk tæt på ??
Der jeg vil hen, er noget med, om vi kan lave en bedere beskrivelse af hvad den GODE /DÅRLIGE hundepension er for noget...

hilsen
join

Kommentar
Fra : join

Dato : 08-06-07 09:10

Hej Laika_pigen

jeg vil lige tilføje - at det er en god ide at være hurtigt ude, der kan være problemer med at få pladser på grund af FERIE, der kan risikere at være udsolgt...

Det er om at komme igang så hurtigt som muligt

fortsat god dag
join

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 09-06-07 08:44

Tak for svaret join.

Men der var desværre booked op.

Kommentar
Fra : join

Dato : 09-06-07 09:28

Der må da være nogen der har plads...

http://www.soegning.dk/cgi/search?q=hundepension+aalborg+nordjylland

her skulle der være links til lidt over 200 - det er lige til at klikke sig frem.

Tak for de fine stjerner og rigtig god ferie til dig og hunden

hilsen
join

Kommentar
Fra : join

Dato : 09-06-07 09:30

Ps. ...
der kan også være noget med at du skal kunne fremvise ANSVARS-FORSIKRING for hunden !!!