/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
efter pauseskærm
Fra : nuber2
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 07-06-07 19:27

XP opgave:

Når min pc har været på pauseskærmen returnerer den ikke til mit skrivebord, men til loginsiden.

Hvordan ændres dette?

nuber2

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-06-07 19:32

Ja - er det ikke ok? Den returnerer ti det sidste du har arbejdet med hvis jeg forstår det rigtigt? Det gør min også.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 07-06-07 19:41

1. Højreklik på Egenskaber, og gå ind under fanen Pauseskærm.
2. Fjern fluebenet fra Beskyt med adgangskode ved fortsættelse.

Dette skulle gerne hjælpe.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 07-06-07 19:41

Citat
1. Højreklik på Egenskaber

Jeg vrøvler lidt.. Højreklik på SKRIVEBORDEt og vælg egenskaber

//Kettedk

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 07-06-07 19:54

hej, jeg har selv samme problem, min er ikke adgangsbeskyttet men skal aligevel lige et smut forbi login - jeg tror det er en fejl i win xp

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 07-06-07 19:55

og nej der er ikke flueben i beskyt med adgangskode ved fortsættelse.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-07 02:06

I er på rette vej, men i skal lidt videre, Egenskaber for skærm - fanebladet Pauseskærm - klik på Strømstyring, fanebladet Avanceret og fjern markering i Spørg efter adgangskode når computeren forlader standby, klik Anvend og OK, så skulle i kunne undgå login når pauseskærmen forlades

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-06-07 07:14

åh hvor logisk

Godkendelse af svar
Fra : nuber2

Dato : 08-06-07 08:32

Tak for svaret o.v.n..
as good as it gets

nuber2