/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lydproblemer
Fra : ipbirk
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 07-06-07 14:11

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan kontrollere om lydkortet er gået istykker. Jeg har fået et problem med lyden, jeg har ingen lyd. Jeg har kontrolleret alle ledninger og jeg har været i enhedshåndtering men her er ingen gule spørgsmålstegn, jeg har også kontrolleret i kontrolpanelet under lyd og her står skyderne på max.
Har nogen en ide om hvad der kan være galt

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-07 14:43

Din ledning til højtalerne er "knækket"......

Hvis du ingen gule trekanter har er der størst sandsynlighed for at fejlen ligger i dine højtalere/ledninger....

Særlig hvis det er "aktive" højtalere......

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 07-06-07 15:11

Prøv lige kontrol panel, lyde lyd enheder lyde og se om når du markerer en lyd kommer i vinduet for afspil, check om lydenhed er dit lydkort og ikke en usb telefon eller andet du har tilsluttet puteren.

Ellers prøv igen med type af lydkort og lign.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 07-06-07 17:35

Hej
Citat

Under standard enhed står der. Sound max digital auto

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 07-06-07 17:39

Tak for svaret refi.

Tak for hjælpen, det var slukket for strømmen til højtaleren, undskyld besværet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 17:48

Selv tak.....

Så kom de i stødet....