/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
oversættelse tysk-dansk
Fra : jeb3
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 07-06-07 12:09

Hvem kan oversætte dette?

Das wasserdichte unterdach ist wie das regensichere aufgebaut (dette forstår jeg)
die konterlatte ist jedoch in die wasserdicjte ausführung eingebunden

Betyder det at en slags lægter er indbundne

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 07-06-07 12:20

die konterlatte ist jedoch in die wasserdicjte ausführung eingebunden

der er en lægte integreret i den vandtætte model. Der er sikkert en lægte til den regntætte model.. denne lægte er som skrevet integreret i den vandtætte.

Er det et tælt vi taler om??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-06-07 12:44

Det betyder noget i retning af:

"kontra"lægten (måske afstivningslægte) er imidlertid/dog indbygget i den vandtætte udgave

mvh dova

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-06-07 13:05

Det er et tag til et sommerhus

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 07-06-07 13:15

Prøv lige at se dette link

http://www.ssk-bau-mit.de/pdf/allgemeine_dachinfo.pdf

Slå op nederst på side 31. Der kan du af tegningen se hvad de mener.

Håber det hjalp.

Mvh
Henrik

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 15-06-07 14:57

Har sendt det til en translatør...