/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Leyland dieselmotor 38 hk
Fra : Sailor
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 06-06-07 22:33

Er der nogen der kender til eventuelle muligheder for at finde stumper til en sådan motor.
Min er mariniseret i sin tid af Wortham Blake, der kaldte resultatet for Fisher Boy.

Den har smidt olien efter at have skudt en O-ring ud og når jeg får den op skal jeg nok regne med at skulle gøre noget ved krumtap og lejer.

Med venlig hilsen
Sailor

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-06-07 22:57

Så må du smide den ind på et cylinderservice værksted.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 06-06-07 23:12

Sådan en motor fra LEYLAND som "synger" på sidste vers, ville jeg personligt ikke "give ret meget mere opmærksomhed".
Find hellere en anden (bedre brugt) bådmotor af andet fabrikat...i længden vil du blive MEGET gladede for en sådan løsning...ved godt at det nok ikke liiiiige er det svar du ønsker, meeeen se "realiteterne" i øjnene og "sadl om" nu hvor den alligevel skal ud den gamle

Mvh
Palle Jensen