/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afslutningsproblem
Fra : clou
Vist : 501 gange
200 point
Dato : 06-06-07 12:39

Kære alle på Kandu

Sidder her og prøver på at hjælpe min veninde med et problem på hendes computer, uden held, så derfor håber jeg på Jeres hjælp!

hver gang computeren skal lukkes ned kommer denne meddelelse: Problem med aflutning: Sim.... Chat_Menu_Content

Hvad gør vi ved det for at få det væk? Det går jo væk når vi trykker på Afslut program men kommer desværre hver eneste gang computeren slukkes

Hun kører Windows XP home version

Clou

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-07 12:45

Prøv at rense for 'snavs' med X-Block: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-07 12:47

..og rens registreringsdatabasen med TweakNow RegCleaner Std. :

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Når du har kørt programmet, så slet KUN hvad som er mærket: Safe to delete ..ved at klikke på show details... og i 'det nye' vindue (i menuen øverst) klikke på Delete.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-06-07 13:09
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-07 13:14

Undgå programmer hænger og Windows ikke vil lukke, det kan du rette i Windows registringer, klik på Start og på Kør, skriv regedit og klik OK, nu åbner RegistreringsEditor klik + ud for mappen HKEY_CURRENT_USER, klik på + ud for mappen Control Panel, gå ned klik på mappen Desktop (ikke på + tegnet, men på mappen) gå over i højre side og højre klik på Auto End Task, klik på Rediger og ændre værdien 0 til 1, klik på OK og afslut Regedit, nu lukker Windows hængende programmer uden at spørge

Kommentar
Fra : clou

Dato : 06-06-07 14:02

Til molokyle og hcma disse ting er afprøvet uden resultat - ØV!

Til o.v.n. denne løsning har vi lige prøvet nu, men det virker desværre heller ikke! - ØV!

Clou

ps: håber der er andre go'e forslag!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-06-07 14:55

har du nogen ide om hvad det er for et program (måske Sims) ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-07 14:57

Det er messenger plus der driller......

Den starter tilsyneladende sammen med win og bliver IKKE lukket igen.....

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-06-07 15:04

afinstaller Messenger Plus -> rens med en reg-cleaner -> geninstaller Messenger Plus

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 06-06-07 21:39

Citat
geninstaller Messenger Plus

Husk at sige nej til sponsorprogrammet

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 06-06-07 22:31

Tak for svaret stl_s, så lykkedes det endeligt!

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 08:43

Hmmmm...

Jeg kunne da godt tænke mig at vide OM det var MSN + der var drillepinden......