/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hotmail via Mobil
Fra : Disi
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 06-06-07 12:33

Jeg har sat min MSN til ved en fejltagelse at når jeg modtager mail på Hotmail så kommer de også på min mobil, det er ret træls
Er her nogen der kan hjælpe med at få det taget fra igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-07 14:50

Det er da ret så umuligt når man ikke ved hvilken mobil du taler om......

Men gå ind i din opsætning og slet kontoen....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 06-06-07 15:14

nokia 6300

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-07 15:41

Ja OK

Du skal stadig i opsætningen og rette/slette emailopsætningen.....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-06-07 13:10

Nej det skal jeg ikke,det er på min MSN på min Pc jeg har sat det til kan bare ikke huske hvordan jeg tager det fra igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 13:26

Hvis du har msn på mobilen er det der du skal fjerne den...

De bruger jo samme hotmailadresse....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-06-07 14:05

Jeg har ikk Msn på Mobilen,jeg modtager de mail jeg får på hotmail "fra min Pc" på min Mobil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 14:29

Så må du jo et eller andet sted i MSN (på komputeren) have bedt den om at sende dem til dit mobilnummer....

Den kan ikke kende dit nummer uden du selv har tastet det ind...

Medmindre som sagt at du også bruger hotmail på mobilen - så får du det samme på begge....

Jeg forstår ikke helt hvad du mener....

Kommentar
Fra : FlipFelix

Dato : 10-06-07 15:23

Har søgt lidt hist og pist. og er kommet til det her.!
http://tdconline.dk/publish.php?id=10060

Håber at det er det du søger og at det kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 10-06-07 15:29

Citat
Nej det skal jeg ikke,det er på min MSN på min Pc jeg har sat det til

Et eller andet halter her....

Du får ikke hotmails på mobilen UDEN du har bedt om det.... UANSET hvor de kommer fra....

Din komputer kan IKKE kende dit mobilnummer UDEN du har tastet det ind...

Selvom du har hotmail både på komputer og mobil, kommunikerer de IKKE med hinanden UDEN du har bedt om det...

Så forklar lige dit problem lidt nærmere....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 13-06-07 08:06

Sådan skal det gøres

Tak for din henvendelse til MSN Mobile Support.

Mit navn er Line, og jeg skal med glæde besvare dit spørgsmål. Såvidt jeg kan forstå på din henvendelse, oplever du problemer med (PARAPHRASING).

For at lukke din MSN Mobile konto, skal du følge disse trin:

1. Log på den konto som du ønsker at lukke på følgende websted: http://mobile.msn.com

2. Klik ”Slet min konto” (“Delete my account.”)

3. Klik ”Slet” (“Delete.”)

Bemærk: Hvis du sletter din konto, er du nødt til at gennemføre tilmeldingsprocessen fra starten, hvis du ønsker at bruge tjenesten igen. Dette inkluderer opsætning af alle dine påmindelser igen.

Tak fordi du benytter MSN Mobile. Jeg håber at dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at vende tilbage til os.

Med venlig hilsen

Line
MSN Mobile Support

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 13-06-07 08:07

Tak for svaret refi.