/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvordan får jeg udstødingen af
Fra : lind-2650
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 06-06-07 11:55

hei

Jeg har en Peugeot Speedfight Rally Victory, og jeg ville gerne have min udstødning af, fordi jeg gerne vil male den, for den er meget rusten.

Men mit problem er at jeg ikke kan få den udstødningen af, den sidder med to møtrikker for enden, men over for blindrøret sider den fast i en gummi slange, med en mærkelig form for klemme.

hvis du ved hvordan man for den af så skriv venligst til mig.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-07 16:20

Det er bare en form for spændebånd, sikker disse svineører.
De skal bare klippes op med en god skævbider, uden at ødelægge slangen.
Skal du montere igen, bruger du alm. spændebånd.
http://www.tweakup.dk/images/article/2/10.jpg
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-06-07 19:40

En skæreskive på en vinkelsliber kan demontere næsten alt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-06-07 21:16

Ja alt

Godkendelse af svar
Fra : lind-2650

Dato : 08-06-07 16:11

Tak for svaret pallebhansen.