/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Svigermor får udført i pro ...
Fra : Benna1979
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 05-06-07 20:04

Når min svigermor klikker sig rundt på mine menulinks, der skal åbne forskellige sider i en iframe i midten af siden, får hun bare beskeden "Udført" i procesbaren - Jeg har ingen problemer med linksene og har heller ikke hørt problemer fra andre - Nogen bud på, hvorfor siderne ikke hentes for hende?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-07 20:10

Det kan måske være svigermors browser som ikke er fulgt med tiden.

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:11

Det var da et gæt ...

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:11

Jeg var selv mere inde på, om det kan være sikkerhedsindstillingerne, men jeg vil gerne høre fra nogen, der rent faktisk er stødt på problemet, eller kender svaret.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 20:12

Siger ikke noget dumt om svigermødre.
Men taler vi om den samme pc?

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:12

Vi taler om 2 forskellige pc'er - Og 2 forholdsvis nye ...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 20:19

Jeg har oplevet det af og til på min pc, XP pro IE7
Temp. int. filer og cookies slettes hver gang computeren
lukkes ned.
Bruger ccleaner og div andet rensemiddel.
Måske er det hvad der skal til, jeg er langt fra ekspert
på området. Men netop det problem har jeg ikke haft
i lang tid.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-06-07 20:25

Citat
Vi taler om 2 forskellige pc'er - Og 2 forholdsvis nye ...

og samme programmer som er opdateret på samme tid ( det er det e.c. måske mener)

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-07 20:36

Hvis du giver et link - så vil jeg prøve at kigge med denne meget enkle browser.

http://peecee.dk/?id=50554

Den kan godt se sider med frames.

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:39

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere, at min svigerfar ikke har lagt programmer ind, men vi har begge den samme udgave af explorer, der er ikke tale om en klikkefejl eller andre dumheder - Er der nogen, der har prøvet det? Jeg vil gerne bede om, at I kun svarer, hvis I har været ude for samme problemstilling - Jeg ved, at jkeg selv har oplevet det på enkelte hjemmesider, hvis jeg har klikket mig for meget rundt, men det er efterhånden længe siden, og jeg har aldrig fundet løsningen.

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:42

Hej E.C

Jeg vil gerne have tjekket siden af dig, men den er fortrolig og derfor er den brugernavns- og kodebaseret. Der er tale om www.elberth.dk. Du kan logge på med brugernavnet ec og koden ec.

Bær over med, at siden er ret personlig. Jeg vil meget gerne have hjælpen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-07 20:48

efter vil du holde tale- vil den åbne i en ny side og det vil min browser ikke.
alle link over dette udskiftes fint i siden/midten

Hvis den er personlig så smid mig lige af igen.

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:50

Hun har primært problemer med linket "Gæstebogen" ... Har du problemer med det?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-07 20:55

Så er der skrevet en hilsen - men uden smiley, da min browser ikke kan klare scripts.

Godkendelse af svar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 20:57

Tak for svaret e.c. Jeg er godt tilfreds med, at siden bare tester ok. Så må jeg videre med fejlsøgning på svigermors pc ved lejlighed. Point til dig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-07 20:59

Og smid mig så lige af da der er rigtig mange som ser trådene her på Kandu.

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 21:00

Er gjort ...

Kommentar
Fra : Benna1979

Dato : 05-06-07 21:00

Du kan bare først se det, når du lukker browseren ned (som jeg formoder, du allerede har gjort).

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-07 21:19

OK - har lukket.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 05-06-07 22:23

Er siden skrevet i html, eller i M$'sk? Mange problemer skyldes manglende overholdelse af syntaksen.

http://validator.w3.org/