/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Også på den sorte liste
Fra : Teil
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 05-06-07 20:03

Idioten tåler ikke andres mening.
http://www.kandu.dk/spg105313.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 20:05

Klovnen her tåler heller ikke ret meget.
http://www.kandu.dk/Spg105281.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-07 20:08

Jeg opnåede at få 3 profiler på den sorte liste.

e.c
Emesen
Emesen.

Måske var jeg også lidt grov.
Det kan jo være at den stakkels mand har mange penge ude at svømme.
Og så er det bare at få flere med på vognen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-07 20:10

Han tror åbenbart at dansker er dumme og fulde
som Jeppe på bjerget.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 06-06-07 06:27

jeg kunne finde på at sætte dig på blacklisten bare fordi du overhovedet kan finde på at kalde et andet menneske "idiot"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-07 07:36

tak jomfu, vil du det.

Kommentar
Fra : gubbierne

Dato : 06-06-07 09:46

det er sørgeligt at du ikke har andet at gå op i teil............meget kedeligt liv................det er da klart at du bliver blacklistet når du du kommer med sådan en meningsløs kommentar som den sidste.......... din første kommentar er fair nok men stadig uden relevant for mit spørgsmål så prøv og tænk over hvad du siger og tag tingene lidt alvorligt mvh. gubbierne http://www.kandu.dk/Spg105281.aspx

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-06-07 14:38

det er komisk at du vedblver med at åbne den slags tråde,hver gang een blacklister dig. hvis du nu i stedet prøver at kigge på dig selv og dine svar,så vil det nok ikke være så vanskeligt at forstå,hvorfor mange lukker dig ude.

Kommentarer som Idiot, klovn, Nå! m.v,,,,, efterlader vi andre med en fornemmelse af at du befinder dig på sinkestadie.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-07 18:34
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-07 18:37
Kommentar
Fra : gubbierne

Dato : 06-06-07 18:43

Du er et latterligt lille menneske...

Kommentar
Fra : gubbierne

Dato : 06-06-07 18:45

Eller menneske??? Kan man kalde dig det??? HMMMM hva er du egentlig????

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-07 21:36

Hvis argumenter ikke er tilstrækkelige - så hold straks op med at gå efter bolden, gå lige i flæsket.

Ord som "du er dum" og lignende er fortræffelige at bruge i stedet "jeg mener noget andet".

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 19-06-07 21:17

Tak for svaret e.c.

Og endelig blev jeg sort i et ?

Yahoo

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-06-07 21:25

Ok - så kan jeg måske hvidvaske dig igen.